Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Xerox
#2599621
Xerox schreef: Ook hier nog maar even: is er iemand in Arnhem e/o toevallig van plan op korte termijn te bestellen bij Degomeat? Ik zou graag voor 20 euro aan levertjes hebben...
Of iemand van wie ik een paar kg konijnenlever mag overnemen? :angel2:
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2599907
TuttiFrutti schreef: Ik heb iets van één kilootje in de vriezer... Maar dat schiet ook niet op he?
Ik heb al kunnen meebestellen bij Richards, maar bedankt voor het meedenken! :-*
Door RTenKiba
#2606002
Hallo allemaal,

Wij zijn Tommy & Rianne en we zijn nieuw op het forum. Wij hebben 2 Amerikaanse Akita's, waarvan de oudste 10 maanden is en de jongste 4,5 maand. Aangezien wij in Nijmegen wonen en momenteel geen auto hebben, leek het ons wel handig om hier een berichtje te plaatsen. Wij gebruiken barfplaats al een tijdje als naslagwerk, voor het oplossen van problemen rondom het barfen. Mocht iemand in omgeving Nijmegen eten bestellen of willen meebestellen met ons dan houden wij ons graag aanbevolen. Tot noch toe hebben wij altijd bij degomeat onze vleesjes besteld, maar dit is vaak aan de dure kant.

Groetjes,
Tommy & Rianne
Gebruikersavatar
Door Boef
#2606736
RTenKiba schreef: Hallo allemaal,

Wij zijn Tommy & Rianne en we zijn nieuw op het forum. Wij hebben 2 Amerikaanse Akita's, waarvan de oudste 10 maanden is en de jongste 4,5 maand. Aangezien wij in Nijmegen wonen en momenteel geen auto hebben, leek het ons wel handig om hier een berichtje te plaatsen. Wij gebruiken barfplaats al een tijdje als naslagwerk, voor het oplossen van problemen rondom het barfen. Mocht iemand in omgeving Nijmegen eten bestellen of willen meebestellen met ons dan houden wij ons graag aanbevolen. Tot noch toe hebben wij altijd bij degomeat onze vleesjes besteld, maar dit is vaak aan de dure kant.

Groetjes,
Tommy & Rianne
Hallo Tommy en Rianne,

Hartelijk welkom op BP.


Gr. Boef. :angel:
Door Lobbes2009
#2614810
Nienke heeft weer een topic zie hier: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 306.0.html

Nu is mijn vraag aan de mensen in de regio Arnhem of ze misschien met mij willen delen?

Ik zou graag onderstaan willen hebben maar alles is per 5 kilo veel te veel voor mij dus. Wil je ook één of twee kilootjes laat het mij dan ff via een pb weten  ;) misschien kunnen we dan samen dit bestellen.

Orgaan:
2 kg geitennier:      € 1 , 60
2 kg geitenlever:    € 1 , 60

droogdingetjes

1 0f 2 kg luchtpijpjes:    € 1, 30
1 of 2 kg lamslong:        €  ???? (afhangelijk van de prijs)
Door Genji Miles
#2615619
Lobbes2009 schreef: Nienke heeft weer een topic zie hier: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 306.0.html

Nu is mijn vraag aan de mensen in de regio Arnhem of ze misschien met mij willen delen?

Ik zou graag onderstaan willen hebben maar alles is per 5 kilo veel te veel voor mij dus. Wil je ook één of twee kilootjes laat het mij dan ff via een pb weten ;) misschien kunnen we dan samen dit bestellen.

Orgaan:
2 kg geitennier: € 1 , 60
2 kg geitenlever: € 1 , 60

droogdingetjes

1 0f 2 kg luchtpijpjes: € 1, 30
1 of 2 kg lamslong: € ???? (afhangelijk van de prijs)
Hmz....die kipfiletjes word ik dan wel weer blij van :D niertjes en levers eten ze hier niet :(
Door Ulrike
#2617124
Lobbes2009 schreef: Ik heb inmiddels voor bijna alle kilootje al medebarfers gevonden. Alleen nog 2 kg nieren heb ik in de aanbeiding, maar :biggrin2:
Oh die wil ik wel heel graag hebben :D? 5 Kilo nier is me inderdaad ook teveel ;).
Laatst gewijzigd door Ulrike op zo 03 mar 2013, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Bassenqua
#2617468
Mag ik mij ook hier melden? Ben zo'n grensgeval... zit in Drenthe ( Steenwijksmoer )maar is erg dichtbij de grens Gelderland. Klopt het dat Drenthe geen eigen verzamelgroep heeft ?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door