Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door signmodel
#2415959
Lobbes2009 schreef: :P ik bepaal lekker zelf wanneer ik dat doe en als het je niet bevalt doe je het maar lekker zelf :tease:
mijn thee is niet zo lekker als bij jou :biggrin2:
Door Anthraciet
#2416266
Bertine schreef: @ Lobbes

Half oktober bestelling bij SW heb ik denk ik ook wel belangstelling voor.
De vriezer moet nog herschikt worden, maar dat gebeurd een dezer dagen, dus als het topic er is kan ik direct bestellen.

Nog meer liefhebbers die mee willen liften richting Dinxperlo? Dan graag pb met volledige bestelling ( ook bij wijzigingen).

OEPS 12 oktober is op een vrijdag. Lobbes kan k dan evt smiddags ophalen? ga ik ff regelen dat ik smiddags vrij ben.
Bertine, kan jij het dan ook voor mij meenemen? Normaal zou ik het vanuit mijn werk bij Conny kunnen ophalen, maar vrijdags ben ik niet op het werk....
(al zit ik er vandaag ook, maar dat moet geen gewoonte worden... haha)
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2416395
Anthraciet schreef: Bertine, kan jij het dan ook voor mij meenemen? Normaal zou ik het vanuit mijn werk bij Conny kunnen ophalen, maar vrijdags ben ik niet op het werk....
(al zit ik er vandaag ook, maar dat moet geen gewoonte worden... haha)
ja dat kan hoor, auto is tot nu toe nog leeg.
Door Lobbes2009
#2416514
judith vd schreef: Conny: heb trouwens nog steeds wat wilde eend voor jou in de vriezer liggen.
Ligt niet in de weg: uiteindelijk komt het wel bij je.
Voor mij??? Weet je het zeker of heb je het tegen een andere Conny? Ik me niet herinneren dat in wilde eend bij jou in de vriezer heb laten zitten of begin ik nu echt aan geheugenverlies te lijden? :o
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2417310
Lobbes2009 schreef: Voor mij??? Weet je het zeker of heb je het tegen een andere Conny? Ik me niet herinneren dat in wilde eend bij jou in de vriezer heb laten zitten of begin ik nu echt aan geheugenverlies te lijden? :o
Die had ik een keer gratis (is niet veel hoor) op barfplaats gezet, omdat Diza het niet te pruimen vindt.
Jij wilde het volgens mij hebben.

Maakt mij niet uit hoor, ik zet het zo weer op BP.

Judith
Door TuttiFrutti
#2417434
Zijn er hier mensen die straks vlees van Lida in Apeldoorn moeten ophalen vanuit Arnhem/Velp? Om samen te rijden of zo... Om niet onnodig met twee auto's die kant op te gaan...
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2417900
RvT schreef: Zijn er hier mensen die straks vlees van Lida in Apeldoorn moeten ophalen vanuit Arnhem/Velp? Om samen te rijden of zo... Om niet onnodig met twee auto's die kant op te gaan...
Wanneer is 'straks'? of is dat inmiddels geweest?
Door Lobbes2009
#2417991
judith vd schreef: Die had ik een keer gratis (is niet veel hoor) op barfplaats gezet, omdat Diza het niet te pruimen vindt.
Jij wilde het volgens mij hebben.

Maakt mij niet uit hoor, ik zet het zo weer op BP.

Judith
Ooo ja nu je dat zeg :D

Ik stuur je wel ff een BP dan regelen we dat ff ;)
Door Ulrike
#2430882
Heeft iemand in de achterhoek misschien een paar kilo vleesbot van konijn en/of haas ter overname? Ik dacht echt dat ik nog een kleine reserve had liggen onder wat grote verpakkingen in de vriezer. Inmiddels kan ik die weer optillen maar nu ligt er niks onder :-[. Ik kom helaas op korte termijn in de knoei met Daya's eten i.v.m. haar voedselallergie :(.
Door chiva
#2430901
Ben morgen en maandag in Voorthuizen, en heb nog dozen haaskarkas en konijnkarkas  liggen, die kan ik meenemen en in kleine getallen bevroren houden. ongeveer 30 kilo.

Maar weet niet of dit een optie is  8)
Laatst gewijzigd door chiva op za 18 aug 2012, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ulrike
#2430969
chiva schreef: Ben morgen en maandag in Voorthuizen, en heb nog dozen haaskarkas en konijnkarkas liggen, die kan ik meenemen en in kleine getallen bevroren houden. ongeveer 30 kilo.

Maar weet niet of dit een optie is 8)
Oh dat klinkt echt super... Het is helaas wel ver weg ivm mijn autorijkunsten :-\.. Er is niet toevallig iemand hier die de helft wil hebben en het al een stukje richting Arnhem/Achterhoek wil brengen?
Door Ulrike
#2430998
chiva schreef: Ben morgen en maandag in Voorthuizen, en heb nog dozen haaskarkas en konijnkarkas liggen, die kan ik meenemen en in kleine getallen bevroren houden. ongeveer 30 kilo.

Maar weet niet of dit een optie is 8)
Chiva ik mag wat konijnkarkas van iemand hier in de buurt overnemen, dus mijn probleem is opgelost. Wel heel erg bedankt voor je aanbod ;)!!
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2431038
Ulrike schreef: Chiva ik mag wat konijnkarkas van iemand hier in de buurt overnemen, dus mijn probleem is opgelost. Wel heel erg bedankt voor je aanbod ;)!!
Ulrike,

ik heb evt ook nog wel wat, als je nog tekort komt. Woon ook in de achterhoek. Dichtbij jou volgens mij.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door