Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Ruisje
#3297187
Tweede topic, bovenaan de pagina van 'Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats' - Regels/Aanwijzingen V&A...

Kan niet missen als je ook de Verzamelgroep Limburg in Vraag en Aanbod hebt gevonden. ;)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3297189
vdf schreef:Zie jij ergens een link staan dan ?
Naar aanleiding van jouw vorige bericht maak ik jou er alvast netjes op attent.
Zodat je ook de regels nog even kunt doornemen voordat je hier de webshop gaat vermelden of voordat je pb'tjes gaat verspreiden. :)
Door vdf
#3297219
Charlie Angel schreef:Naar aanleiding van jouw vorige bericht maak ik jou er alvast netjes op attent.
Zodat je ook de regels nog even kunt doornemen voordat je hier de webshop gaat vermelden of voordat je pb'tjes gaat verspreiden. :)
Wat goed zeg, bedankt!
Door ywa100
#3299001
"Ramses" heeft een nieuw topic geopend voor de KVV!
Bij voldoende belangstelling wil ze ook naar Maasbracht rijden.
Tegen een geringe vergoeding wil ik het daar wel halen en mee zuidelijker nemen.
Ik wil de dozen naar één punt brengen bv in Heerlen en anders zijn ze af te halen in Vaals.

viewtopic.php?f=4&t=134933

Groetjes,
Yvonne
Door Lil
#3299512
ywa100 schreef:"Ramses" heeft een nieuw topic geopend voor de KVV!
Bij voldoende belangstelling wil ze ook naar Maasbracht rijden.
Tegen een geringe vergoeding wil ik het daar wel halen en mee zuidelijker nemen.
Ik wil de dozen naar één punt brengen bv in Heerlen en anders zijn ze af te halen in Vaals.

viewtopic.php?f=4&t=134933

Groetjes,
Yvonne
Heerlen naar gelang tijd en zo zeker belangstelling. Vaals is mij te ver weg.
Door Ruisje
#3299595
ywa100 schreef:"Ramses" heeft een nieuw topic geopend voor de KVV!
Bij voldoende belangstelling wil ze ook naar Maasbracht rijden.
Tegen een geringe vergoeding wil ik het daar wel halen en mee zuidelijker nemen.
Ik wil de dozen naar één punt brengen bv in Heerlen en anders zijn ze af te halen in Vaals.

viewtopic.php?f=4&t=134933

Groetjes,
Yvonne
Dankjewel!

Ik heb 2 doosjes besteld en haal die zelf op in Maasbracht — anders wordt het te zuidelijk. ;)

Maar ik betwijfel of er genoeg belangstelling is omdat er nog een kvv aanbieding is rond die datum.
Door Lil
#3299598
Ruisje schreef:Dankjewel!

Ik heb 2 doosjes besteld en haal die zelf op in Maasbracht — anders wordt het te zuidelijk. ;)

Maar ik betwijfel of er genoeg belangstelling is omdat er nog een kvv aanbieding is rond die datum.
Ja ik was ook al aan het denken; en en wordt hem niet. Dus ik wacht nog ff af.
Door heicke
#3299604
Er zijn nu 3 aanbieders tegelijk... Of ben ik de enige die een reclame pb heeft ontvangen (waar ik overigens niet zo van hou: persoonlijke reclame in mijn mailbox)?

Ik moet nog even in de vriezer duiken hoeveel ruimte ik heb, ik bestel ook nog KVV bij Ramses, als het in Heerlen (of Brunssum :P ) komt dan daar, maar anders haal ik het in Maasbracht op.
Door Ruisje
#3299605
ywa100 schreef:Welke KVV aanbieding bedoel je?
Lil schreef:Die van Ramses op 9 juni.

Is ongeveer tegelijk.
Die van vdf op 5 juni. Geen idee wie vdf is... ???

Zo te zien dezelfde kvv als van Ramses, gekopieerde zinnen zijn hetzelfde, hahaha. Prijs is bij vdf wel hoger... :o
Laatst gewijzigd door Ruisje op do 18 mei 2017, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ruisje
#3299606
heicke schreef:Er zijn nu 3 aanbieders tegelijk... Of ben ik de enige die een reclame pb heeft ontvangen (waar ik overigens niet zo van hou: persoonlijke reclame in mijn mailbox)?

Ik moet nog even in de vriezer duiken hoeveel ruimte ik heb, ik bestel ook nog KVV bij Ramses, als het in Heerlen (of Brunssum :P ) komt dan daar, maar anders haal ik het in Maasbracht op.
Ik heb geen reclame pb ontvangen en dat had ik ook niet gepikt want dat is hier gelukkig niet toegestaan. Van wie was dat?

Ik bestel ook bij Ramses.
Door Lil
#3299615
heicke schreef:Er zijn nu 3 aanbieders tegelijk... Of ben ik de enige die een reclame pb heeft ontvangen (waar ik overigens niet zo van hou: persoonlijke reclame in mijn mailbox)?

Ik moet nog even in de vriezer duiken hoeveel ruimte ik heb, ik bestel ook nog KVV bij Ramses, als het in Heerlen (of Brunssum :P ) komt dan daar, maar anders haal ik het in Maasbracht op.
Als jij bij Ramses besteld en het dus bij jou zou komen (je zegt haal het anders zelf) dan bestel ik mee bij Ramses. Wil dan een doos of 5 en bijdrage doen aan brandstof.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3299621
heicke schreef:Er zijn nu 3 aanbieders tegelijk... Of ben ik de enige die een reclame pb heeft ontvangen (waar ik overigens niet zo van hou: persoonlijke reclame in mijn mailbox)?

Ik moet nog even in de vriezer duiken hoeveel ruimte ik heb, ik bestel ook nog KVV bij Ramses, als het in Heerlen (of Brunssum Afbeelding ) komt dan daar, maar anders haal ik het in Maasbracht op.
Als jij reclame via pb hebt ontvangen dan kun je dat aan mij, moderator melden als je wilt. Dat is hier op het forum namelijk niet toegestaan.Afbeelding
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door