Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Lil
#3294666
Afhankelijk van datum en plaats van afhalen.

Normaal kom ik altijd wel een 30 kg kwijt, indien ik niet vlak van tevoren genoodzaakt ben elders te bestellen.
Door annielaumen
#3294698
Deze kvv een keer gehad en onze 13 jarige kieskeurige rottweiler vond het heerlijk.
Hier ook wel interesse in een doosje afhankelijk van datum en plaats ophalen.
Door hannabelgje
#3294736
Hier ook interesse in 1 doos. Eerst kijken of ze het eten. Mijn katten hebben niet graag kvv en eten niet veel soorten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Ruisje
#3294750
Ook interesse in 1 of 2 doosjes voor de poezels. Maar afgezien dat het er mooi uitziet, hoe is de ontlasting bij de honden en katten die het krijgen hier? Het vleesbot is met 25% namelijk wel aan de karige kant en als ik die 'vetrollen' tussen de eendenkarkassen soms zie zitten... ;)
Door Lil
#3294759
Ruisje schreef:Ook interesse in 1 of 2 doosjes voor de poezels. Maar afgezien dat het er mooi uitziet, hoe is de ontlasting bij de honden en katten die het krijgen hier? Het vleesbot is met 25% namelijk wel aan de karige kant en als ik die 'vetrollen' tussen de eendenkarkassen soms zie zitten... ;)
Ik heb nog nooit eendenkarkas hier besteld, dus ik ken ze niet.

De ontlasting was hier goed. Maar ik moet wel zeggen dat ik kvv merken altijd afwissel. Dus vandaag Cb en morgen Herby en overmorgen Floris en de dag daarna tinlo en de dag daarna etc. Ik zal het om uit te proberen 3 dagen achter elkaar hebben gegeven en er staat mij niet meer bij dat mij iets is opgevallen.
Dus een heel goed beeld kan ik niet geven (er gaat 1 rol per dag op).

Maar eh ik ben de vorige keer naar Heicke gereden en heb toen een aantal dozen (vraag mij niet meer wat en hoeveel) bij jullie afgeleverd.
Is er bij jou slecht gereageerd op de kvv? Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de ervaring van anderen, want als gezegd een heel goed beeld krijg ik met veel afwisseling niet altijd.
Door Ruisje
#3294767
De katten krijgen bij ons zelfgemalen barf. Maar voor het gemak leek me een doosje kvv wel handig en het wordt dan uiteraard afgewisseld met de zelfgemalen prak. ;) En omdat ik zelf geen eendenkarkassen meer gebruik (te groot en glibberig om in hapklare brokken te knippen) leek de kvv met eend ook nog een leuke afwisseling.

We proberen wel gewoon een doosje! Als de ontlasting te slap is meng ik er wel gemalen vleesbot door — daar gaat dan wel het gemak, haha.
Door ywa100
#3294793
hannabelgje schreef:Hier ook interesse in 1 doos. Eerst kijken of ze het eten. Mijn katten hebben niet graag kvv en eten niet veel soorten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Katten zijn inderdaad lastiger, de katten van mijn dochter eten deze KVV wel, maar dat wil niet zeggen dat die van jou het ook eten ;) !
Bovendien eten ze eerst het ene graag en dan een periode weer niet en andersom! Rare beesten die poezels hihihi
Ook interesse in 1 of 2 doosjes voor de poezels. Maar afgezien dat het er mooi uitziet, hoe is de ontlasting bij de honden en katten die het krijgen hier? Het vleesbot is met 25% namelijk wel aan de karige kant en als ik die 'vetrollen' tussen de eendenkarkassen soms zie zitten... ;)
Ik heb grote honden die samen tussen de 1,5 en 2 kg krijgen per dag (in twee maaltijden), dus dan geef ik er gewoon een karkas (Voor de oude teef geknipt in stukjes) bij. De ontlasting is prima maar ik wissel veel af met barf en KVV.

Mijn dochter wisselt ook af met soorten KVV, (ik portioneer het voor haar), vis, duifjes e.d. , daar is de ontlasting van de katten ook prima! Eigenlijk nog nooit te dun.
Door Ruisje
#3296333
ywa100 schreef:
Katten zijn inderdaad lastiger, de katten van mijn dochter eten deze KVV wel, maar dat wil niet zeggen dat die van jou het ook eten ;) !
Bovendien eten ze eerst het ene graag en dan een periode weer niet en andersom! Rare beesten die poezels hihihi



Ik heb grote honden die samen tussen de 1,5 en 2 kg krijgen per dag (in twee maaltijden), dus dan geef ik er gewoon een karkas (Voor de oude teef geknipt in stukjes) bij. De ontlasting is prima maar ik wissel veel af met barf en KVV.

Mijn dochter wisselt ook af met soorten KVV, (ik portioneer het voor haar), vis, duifjes e.d. , daar is de ontlasting van de katten ook prima! Eigenlijk nog nooit te dun.
Dankjewel! Als het richting Limburg komt doe ik graag mee. Onze twee katers gaan het zeker eten (die lusten alles, haha), maar zoals ik al zei wordt het afgewisseld met zelf samengestelde en gemalen barf en komt deze kvv dan 1x per week op het menu. :)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3296740
vdf schreef:Ik stuur je een pb zodra alles klaar is.
We zijn nu druk bezig de webshop klaar te maken. :D
Het is niet de bedoeling om hier middels een webshop reclame te maken, dus geen link vermelden. Ook verspreiden via pb is niet de bedoeling.
Wel mag je hier, ook bedrijfsmatig aanbiedingen plaatsen van voorbijgaande aard.
Wellicht handig om even de regels door te lezen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door