Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Arthos
#2362509
Ik heb wel interesse in bijna al het vlees wat ze aanbieden wat gevoerd kan worden, vooral omdat het diervriendelijk is.. Alleen is het voor mij even kijken waar nog meer verzamelpunten komen.. Ik rij namelijk vanuit Venlo net zo snel naar Nijmegen en Eindhoven als naar het zuiden.. En hoeveel plek mijn vriezers hebben op het moment van bestellen ;)
Door SjaakBF
#2364111
Wat ik eigenlijk al verwachte, vrij weinig belangstelling. Ook gezien het verloop van het topic waar ik naar verweest voorlopig dus even geen vleesjes van Sarah onze kant op. Ook als er mee belangstelling was geweest had ik toch nog even afgewacht hoe een en ander gaat verlopen want het voelt voor mij zoals het nu geregeld is niet goed, teveel onduidelijk.

Nicole
Door cindy5409
#2369790
SjaakBF schreef: Dat zou super zijn! Enig idee voor hoeveel kilo je zou willen rijden? Wat is nog aantrekkelijk aan vervoerskosten?

Nicole
In mijn autootje kan niet veel :biggrin2: Dus ben even aan het kijken of ik een grotere auto kan regelen. Zou dan om een ford focus station gaan. Maar wil hem absoluut niet overladen anders hoef ik hem dus nooit meer te lenen.
Door SjaakBF
#2369799
Ik ben benieuwd hoeveel je mee zou kunnen nemen en of er voldoende belangstelling is in Limburg. De vervoerskosten moeten natuurlijk wel leuk blijven.
Zoals ik al schreef in het andere topic wil ik best je sjouw hulpje zijn voor die dag. Ik woon iets noordelijker. Mocht er wat op poten komen moeten we maar even per PM/telefoon contact met elkaar zoeken om afspraken te maken mocht je van mijn  hulp gebruik willen maken.
Zelf rijden kan ik niet maar als ik op deze manier ook wat terug kan doen heel graag ;-)

Nicole
Door cindy5409
#2369806
Als ik rijd zou ik graag 40 euro vergoed hebben. moet toch wel 400kg mee kunnen nemen? Heb geen idee wat er in z'n auto kan. Dan zou het dus op 0,10 per kg komen. Ik weet ook niet hoe groot de interesse is. Ophalen in Heerlen.
Laatst gewijzigd door cindy5409 op do 14 jun 2012, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Esther11
#2369855
cindy5409 schreef: En ik zou naar eindhoven kunnen rijden.
Zou je ook even in het topic willen reageren anders hebben we hier de bestelling staan en niet in het topic ;)
Door cindy5409
#2369861
Esther11 schreef: Zou je ook even in het topic willen reageren anders hebben we hier de bestelling staan en niet in het topic ;)
had net gereageerd :biggrin2:

het ging me om de kilo's dan weet iedereen ongeveer wat de vervoerskosten zijn. Niet dat ik wat ga regelen en dan haken weer mensen af omdat het vervoer te duur is. snappie ::)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door