Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

#2266165
Ik heb Sarah een PB gestuurd met daarin het volgende:
**Jolanda** schreef: Hoi Sarah,

Zou jij me kunnen vertellen hoeveel kg haas je nog over hebt?
Ik heb Ines gevraagd hoeveel zij nog mee kan nemen tot eindhoven, maar het moet qua kilo's wel voldoende zijn zodat het leuk blijft met de vervoerskosten ;)
Heb je geen 100kg meer 'over' dan hebben wij zuidelingen deze keer gewoon pech ;) (we komen over het algemeen toch niks te kort hier ;) )

Groetjes Jolanda

Het volgende heb ik in het topic geschreven:
**Jolanda** schreef: Hoeveel kratten zijn er nog beschikbaar?
Anders zou ik eventueel wel naar EHV willen rijden om wat op te halen.
Ik schat dat ik zo'n 100kg mee kan nemen, en als ik de aanhanger van Miet mag en kan lenen kan het wel wat meer worden. 8)

Met 100kg zou ik uitkomen op ongeveer 20 cent per kg.
**Jolanda** schreef: Ik heb Ines net en PB gestuurd met de vraag hoeveel zij mee zou kunnen nemen naar Eindhoven.
Mag ik alvast 2 kratten reserveren? 1 voor mij en 1 voor cindy5409. En als ik dan zo brutaal mag zijn: mag er ongeveer 100kg gereserveerd worden voor limburg. Als je die 100kg al niet meer 'over' hebt, dan moet ik het sowieso laten gaan omdat de vervoerskosten anders te hoog oplopen :-[
Als het vervoer niet door kan gaan of als er te weinig animo vanuit limburg is moet ik het helaas afzeggen (ik zeg het maar alvast er bij)
Maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op 1 van mijn berichten en ik zie ook niks in haar startersbericht staan hierover. :(

Tja, als zij geen antwoord geeft....kan ik er weinig aan doen.
En aangezien er nu nog geen 100kg haas bij elkaar is, durf ik het ook niet aan om definitief 100kg bij haar te bestellen. :-[
#2266267
Ik heb zojuist antwoord gekregen.
Ze gaat kijken wat nog over is. Ik heb gezegt dat als het minder dan 100kg is, ik niet naar Eindhoven ga rijden daarvoor. Dan hebben we gewoon pech.
Maar haald ze die 100kg wel, wil ik ook dat er genoeg besteld word onder de limburgers.
#2266442
**Jolanda** schreef: Je hoeft niet in het topic te bestellen, ik heb al 100kg gevraagd voor de zuiderlingen.
ooohh, nu is het duidelijk, en die 100 kg zullen dan verdeeld gaan worden :)

Ik kan niet knap en slim tegelijk zijn he, het blijft een of of kwestie ;D ;D
#2267258
TMG1961 schreef: Ik wacht ook rustig af..maar een kratje haas en een kilo of 10 zalmkoppen zijn welkom hier :biggrin2:
hier idem.

Ik wil ook wel rijden als er genoeg kilo's zouden komen. Maar zal dan een bus moeten huren omdat ik alleen nog maar een klein autootje heb. En geen idee wat hier de kosten van zijn.
Door Lil
#2267283
cindy5409 schreef: hier idem.

Ik wil ook wel rijden als er genoeg kilo's zouden komen. Maar zal dan een bus moeten huren omdat ik alleen nog maar een klein autootje heb. En geen idee wat hier de kosten van zijn.
Dat is duur... ik heb dat eens gedaan voor mijn verhuizing. De goedkoopste was iets van 80 of 100 eurie :-\
#2267288
cindy5409 schreef: hier idem.

Ik wil ook wel rijden als er genoeg kilo's zouden komen. Maar zal dan een bus moeten huren omdat ik alleen nog maar een klein autootje heb. En geen idee wat hier de kosten van zijn.
Ik heb voor 3 maart een Bus gehuurd:
Huur : 53 euro
Verzekering : 16 euro
Totaal : 69 euro excl brandstof
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door