Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Cabus
#3279553
Ok , dank je Orinake. Dan mail ik nog eens voor een nieuwe prijslijst en dan hopen dat er genoeg mensen willen . Ik heb SW die vraag al een stuk of 5 keer gesteld zonder antwoord te krijgen.
Door orinake
#3294268
viewtopic.php?f=4&t=134652

Laatste dagen om te bestellen.
Door verschuivingen is er in de bus voor EHV nog plek vrij gekomen.
Bestellen kan nog tot zaterdag.
Ik ben echter NIET thuis dit weekend, dus vragen moeten wachten tot maandagavond.
Ik weet niet of ik op wedstrijd met de laptop online kan.
Door ywa100
#3294516
Beste Limburgers en buren ;)

Er worden op het forum regelmatig KVV rollen aangeboden per doos van 10 stuks á 1kilo.

Het gaat om :
Een complete kvv van Kalkoen, Lam, Geit, Rund, Eend : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Eendkarkas.
Een complete kvv van Kip, Lam, Geit, Rund, en Kalkoen : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Kipkarkas.

Waarschijnlijk zijn er ook nog enkelvoudige dozen te bestellen!

Prachtige kvv van mooi vlees zonder enige toevoegingen, Granen en Gluten vrij.
Verpakt in doosjes met 10 kilo worsten en kost 20,- per doosje. Er komt 3,- vvk bij ongeacht de hoeveelheid dozen die je bestelt. Het kan zijn dat de vvk naar Maasbracht iets hoger worden (tja we wonen nou eenmaal ver overal vandaan ;) )


Mijn eigen ervaring met deze KVV is erg positief.
Ik heb 2 gevoelige DH's waarvan 1 ook nog allergisch voor van alles is.
Bij het minste geringste wat niet in orde is, gaat de een spugen en de ander krabben.
Natuurlijk gaf ik zoveel mogelijk Barf, maar mijn oude teef krijgt het niet meer goed weg en laat veel staan.
Haar voorkeur gaat op het moment uit voor KVV, het is niet anders.
Met deze KVV hebben beide geen problemen, hetgeen voor mij betekend dat het een goede kwaliteit is!

Ramses wil de KVV naar Maasbracht brengen. mits er voldoende belangstelling is.

Daarom mijn vraag aan alle Limburgers:

Wie wil er voor ongeveer eind mei meebestellen??


Groetjes,
Yvonne
Gebruikersavatar
Door mizzsylver
#3294517
Ik heb wel belangstelling, is er al zicht op een lijntje naar het diepere Zuiden vanaf Maasbracht? Of moeten we het in Maasbracht ophalen? In dat geval hangt het van de datum af of ik kan meebestellen.
Door ywa100
#3294521
Hoi Petra,

Als ik het in Maasbracht ga halen, rijd ik sowieso naar beneden. Ik woon tegenwoordig in Vaals, maar misschien kunnen we dan ergens een plek afspreken of misschien kan ik het bij iemand halverwege droppen ook voor anderen. Ik denk dat de Kvv uitermate geschikt is voor pups ;)

Groetjes,
Yvonne
Gebruikersavatar
Door mizzsylver
#3294547
Ja dat denk ik ook! Tegen die tijd weet ik ook zeker dat er pupjes onderweg zijn en hoeveel ik dan wil bestellen. Vaals is prima te doen voor mij :thumbup:
Door heicke
#3294626
Ik heb ook belangstelling. Ik heb ook al eerder in Maasbracht deze KVV afgehaald en is goed bevallen, werd goed gegeten! Droppen mag hier (Brunssum) evt. ook maar ik kan mijn bestelling ook in Vaals ophalen. E.e.a. hangt wel af van de datum, ik bestel namelijk ook regelmatig bij Floris en dan is de vriezer vol :)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door