Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door porza
#2288075
zhiva schreef: er komt een lijntje van Lida S. deze kant uit, is er iemand die met mij 10 kilo zalmrepen en kippenekken wil delen?
of eventueel iets anders wat ze heeft?

Porza : dat is zeker niet verkeerd. zou ik die bij jou kunnen bestellen en eventueel in het weekend kunnen ophalen?
ja hoor geen probleem , ik haal het iedere vrijdag op , het gaat dus per 10 kilo.
dus laat maar weten als je eens mee wil bestellen .
Door Kaatje88
#2288457
Ik ben met spoed op zoek naar orgaantjes. Ik heb nog maar voor 1 week. Het maakt me niet zoveel uit van welk diersoort.

Ik ben op zoek naar: lever, nier, hart en maag.

Wie kan me helpen?! :-D
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2288509
Kaatje88 schreef:
Ik ben op zoek naar: lever, nier, hart en maag.
Wie kan me helpen?! :-D
ben er ook bijna doorheen, dus helaas.. sorry
Door jara
#2288588
Kaatje88 schreef: Ik ben met spoed op zoek naar orgaantjes. Ik heb nog maar voor 1 week. Het maakt me niet zoveel uit van welk diersoort.

Ik ben op zoek naar: lever, nier, hart en maag.

Wie kan me helpen?! :-D
Ik heb nog wel wat een paar kilo konijnnier en hazenlever en ook nog wel een kilo schaaphart ter overname....kan het tot Heerenveen meenemen door de weeks of anders ligt het in Steenwijk klaar
Door pallas
#2288598
Kaatje88 schreef: Ik ben met spoed op zoek naar orgaantjes. Ik heb nog maar voor 1 week. Het maakt me niet zoveel uit van welk diersoort.

Ik ben op zoek naar: lever, nier, hart en maag.

Wie kan me helpen?! :-D
Ik heb wel wat voor je, alleen niet heel erg veel. (zit in lwrd)
Door pallas
#2288601
Ik heb een lamskop en wat sprot wat nog steeds een andere vriezer zoekt. Kan gratis worden afgehaald in lwrd.

Verder nog een vraagje: wie heeft er biologische pens en wil wat delen/ ruilen?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2288839
pallas schreef: Wij gaan in de laatste week van maart er heen. Kunnen we dan meenemen naar Leeuwarden voor de luitjes? We gaan ook langs JokeI. Datum volgt nog, wordt in het weekend. Let op! Geen vriesruimte bij ons beschikbaar in lwrd.
In wat voor hoeveelheden kan dat besteld worden? Ik heb wel interesse in een paar kilo, maar kan geen 10-kilo verpakkingen kwijt.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2289162
Oh parelhoen, daar zit ik zonder! Dus graag! Mag wel vijf kilo, dat kan ik wel weer kwijt.

Zal ik dan ook even in dat topic melden of verhoog jij je aantal kilo's? Dit is pas de tweede keer dat ik aan een lijntje mee doe, en lijntjes zijn inderdaad verslavend!
Door pallas
#2289197
Kaela schreef: Oh parelhoen, daar zit ik zonder! Dus graag! Mag wel vijf kilo, dat kan ik wel weer kwijt.

Zal ik dan ook even in dat topic melden of verhoog jij je aantal kilo's? Dit is pas de tweede keer dat ik aan een lijntje mee doe, en lijntjes zijn inderdaad verslavend!
Graag even zelf bij JokeI bestellen en betalen. Dan bij haar melden dat het met mij meekan naar Leeuwarden.
Door t. v/d veen
#2290025
Ik haal zelf wel eens wat op bij gezondvoorjehond.nl Hun afhaal punt is surhuisterveen en zijn in mijn ogen aardig netjes en goedkoop.
Ik heb i.v.m. barf alleen één vraag, wat is ongeveer normaal om aan je hond (in gram of kilo) per week te geven?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2290059
t. v/d veen schreef: Ik haal zelf wel eens wat op bij gezondvoorjehond.nl Hun afhaal punt is surhuisterveen en zijn in mijn ogen aardig netjes en goedkoop.
Ik heb i.v.m. barf alleen één vraag, wat is ongeveer normaal om aan je hond (in gram of kilo) per week te geven?
Dat ligt aan het gewicht en de behoeftes van je hond. Oscar is een mechelaar van 29 kilo en eet zo'n 5,5 tot 6 kilo per week weg. Maar ik hoor ook mensen op het forum met een belg van vergelijkbaar gewicht die veel minder eten. Dus het verschilt nogal.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2290405
even vraagje tussendoor.
Wat voor botten voeren jullie en vooral : waar halen jullie die vandaan?
Ik krijg bij Kaya dus tot nu toe alleen kippebotten (nek/karkas/poot etc) erin. Wild moet ze niet, gans,haas dus ook niet. Ik ben nu naar mijn idee alle slagerijen hier in de buurt afgeweest en kan alleen runderbotten krijgen (dragende botten dus) en die wil ik dus niet.
Met andere woorden, ik heb een ernstig bot tekort en weet echt even niet hoe ik dit moet oplossen.
Elk advies is welkom. Ik zoek dus echt iets in de buurt van Sneek/ Leeuwarden.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door