Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Marchje
#2269531
Nog een Fries meldt zich :) Voer momenteel gemakshalve even KVV, maar ga binnenkort wel weer barfen.

Haal het meeste bij Sietie, af en toe een groepsbestelling bij de poelier/lupa oid :)
Door Willy C
#2270013
Hallo
Ik woon in Tolbert,op de grens Friesland,Groningen,Drenthe.
Leuk om te zien waar iedereen woont.
Als er een leuke partij tot Zwolle komt en Jara uit Steenwijk haalt het op,kan ik het weer bij hem weghalen.
Mijn zus woont nl in Oldemarkt,dus dat zou een leuk combi-ritje kunnen worden voor mij.
Kan dan evt wat meenemen voor mensen die op mijn route wonen.
Door orinake
#2286730
Ik woon dan wel niet in Friesland (LOL ik denk dat ik zo'n 3u moet rijden dan :p) maar jullie kunnen misschien wel aansluiten in de verschillende besteltopics. Ik heb hier enkele namen zien passeren die via mij al wat spulletjes besteld hebben daarmee dat ik hier even binnen spring.
Er zijn vaak lijntjes die heel ver omhoog komen.
om je een voorbeeld te geven, 6 april zorgt nadia voor rund, ikzelf voor konijn en dat gaat voor zover ik weet helemaal naar utrecht - zwolle - hauwert (waar dat ook mogen liggen)...
Het rund is vers wat dus gemakkelijk te delen valt. Het konijn is bevroren, maar enkele producten kunnen per kilo besteld worden.
Ik weet niet of er daar mensen mee geholpen zijn.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2287608
Envie schreef: Binnenkort via Antonia kipprodukten waar ik wel aan mee wil doen. Meer belangstellenden??
kippenekken heb ik altijd wel interesse in, wat heeft antonia nog meer?
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2287610
orinake schreef: Ik woon dan wel niet in Friesland (LOL ik denk dat ik zo'n 3u moet rijden dan :p) maar jullie kunnen misschien wel aansluiten in de verschillende besteltopics. Ik heb hier enkele namen zien passeren die via mij al wat spulletjes besteld hebben daarmee dat ik hier even binnen spring.
Er zijn vaak lijntjes die heel ver omhoog komen.
om je een voorbeeld te geven, 6 april zorgt nadia voor rund, ikzelf voor konijn en dat gaat voor zover ik weet helemaal naar utrecht - zwolle - hauwert (waar dat ook mogen liggen)...
Het rund is vers wat dus gemakkelijk te delen valt. Het konijn is bevroren, maar enkele producten kunnen per kilo besteld worden.
Ik weet niet of er daar mensen mee geholpen zijn.
lijntjes zijn altijd makkelijk om te onthouden ;)
wilde ook even reageren op je onderschrift, wat een prachtige rotties!
Door orinake
#2287629
zhiva schreef: lijntjes zijn altijd makkelijk om te onthouden ;)
wilde ook even reageren op je onderschrift, wat een prachtige rotties!
thx, moet hem nog eens aanpassen, de pup op de foto is al niet meer zo pup ;)
Heb vandaag nieuwe foto's geplaatst in barplaats van Isack en Kaëthé ;)
Door pallas
#2287724
zhiva schreef: kippenekken heb ik altijd wel interesse in, wat heeft antonia nog meer?
Wij gaan in de laatste week van maart er heen. Kunnen we dan meenemen naar Leeuwarden voor de luitjes? We gaan ook langs JokeI. Datum volgt nog, wordt in het weekend. Let op! Geen vriesruimte bij ons beschikbaar in lwrd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door