Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Sammiej1989
#2774827
Meike en Daisy schreef: Vraag bij biologische boeren die vlees aan huis verkopen, daar kun je het bestellen en dan houden ze het voor je achter wanneer er een koe geslacht wordt. Er zit er eentje bij Tytsjerk geloof ik en eentje bij Burgum, ik zou het kunnen opzoeken in mijn email. Ik heb ze gevonden via de website van Skal volgens mij. Bij drachten zit Obio, die doen het ook. De slagers in Leeuwarden verkopen geen biologische vleesproducten helaas.
Ja daar heb ik ook al naar gezocht idd! Maar inmiddels heb ik vorige week zijn hele portie lever binnen kunnen krijgen door het te mengen met tonijn ;) Dus het is gelukt! Ben benieuwd of het deze week ook gaat lukken..

Ik had trouwens ook een boerderij in de buurt van mijn vriend zijn ouders gevonden (rondom zwolle), daar ga ik van het weekend heen dus wil even zien of ik daar misschien nog wat weg kan halen :)

Bedankt voor de tip! :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2775725
zhiva schreef: zou iemand van dat lijntje eventeel 10 kg reeribben en 10 kg reevlees willen delen?
Dan heb ik zeker wel interesse
Ik zou wel reevlees met je willen delen. Ribben voer ik niet meer. Ik zou ook wel naakte wilde konijnen willen, maar ik zie nergens per hoeveel die gaan en of de darmen er nog in zitten. Heb nu geen tijd het topic door te spitten. Wanneer zou het komen dan?
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2775737
16 of 17 oktober wat ik er van begreep. Ik weet niet of jij het uit Sneek kan halen? Ik zit dan namelijk thuis ivm operatie aan mijn schouder. Ik kan dan dus ook niet portioneren of het uit elkaar halen (zeker niet als het nog bevroren is) Moeten even kijken hoe dat op te lossen dan. Ik zou heel graag het vlees willen proberen, de ribben vind ik niet eens zo belangrijk. Die nemen toch ook behoorlijk ruimte in, in de vriezer  ;)
Gebruikersavatar
Door Irta
#2775970
zhiva schreef: 16 of 17 oktober wat ik er van begreep. Ik weet niet of jij het uit Sneek kan halen? Ik zit dan namelijk thuis ivm operatie aan mijn schouder. Ik kan dan dus ook niet portioneren of het uit elkaar halen (zeker niet als het nog bevroren is) Moeten even kijken hoe dat op te lossen dan. Ik zou heel graag het vlees willen proberen, de ribben vind ik niet eens zo belangrijk. Die nemen toch ook behoorlijk ruimte in, in de vriezer ;)
Sella komt maandag naar sneek, dus als er intresse is graag zsm doorgeven ;)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2776052
[quote="zhiva"]
16 of 17 oktober wat ik er van begreep. Ik weet niet of jij het uit Sneek kan halen? Ik zit dan namelijk thuis ivm operatie aan mijn schouder. Ik kan dan dus ook niet portioneren of het uit elkaar halen (zeker niet als het nog bevroren is) Moeten even kijken hoe dat op te lossen dan. Ik zou heel graag het vlees willen proberen, de ribben vind ik niet eens zo belangrijk. Die nemen toch ook behoorlijk ruimte in, in de vriezer  ;)
[/quote]Ook hiervoor geldt: als ik in de buurt ben, dan wil ik het wel weer mee naar Lwd nemen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2776055
[quote="zhiva"]
16 of 17 oktober wat ik er van begreep. Ik weet niet of jij het uit Sneek kan halen? Ik zit dan namelijk thuis ivm operatie aan mijn schouder. Ik kan dan dus ook niet portioneren of het uit elkaar halen (zeker niet als het nog bevroren is) Moeten even kijken hoe dat op te lossen dan. Ik zou heel graag het vlees willen proberen, de ribben vind ik niet eens zo belangrijk. Die nemen toch ook behoorlijk ruimte in, in de vriezer  ;)
[/quote]

Oh dat is al snel. Weet niet of ik dat ga redden, heb het heel druk de komende tijd. Nou moet ik eind oktober zo wie zo weer even langs de waterpoort met de urine van Otje en Oscar moet ff op de weegschaal. Dus als jij het geen probleem vindt als het even een weekje ofzo bij jou in de vriezer ligt? Dan wil ik natuurlijk ook wel helpen met het te lijf gaan van het blok haha.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2776058
Hahaha, we zitten lekker langs elkaar heen te praten, heerlijk. Ronald, als jij eerder vervoeren kan, is dat natuurlijk ook mooi! Ik zit er niet om verlegen, dus mijn post blijft ook wel geldig. Komt dus altijd wel goed.

Hoeveel kilo wilde jij zelf hebben Zhiva?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2776084
[quote="Hylos"]
Nee sorry, net een bestelling achter de rug van DM!
[/quote]

Hier ook, over een week of 4 heb ik wel weer belangstelling.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door