Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Hylos
#2768612
Ooh echt! Dan wil ik wel meebestellen met dat lijntje  :biggrin2:
Ik heb de vriezer nu echt stampvol..
Het enige overbodige wat er in ligt is eendkarkas en wat lever. Maar weet niet of katten eendkarkas eten  :P
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2768625
krijg die van mij net dicht en moet ook nog 7 kg eendennekken erin zien te stampen  :D

Maar ja, als het uitkomt met het breng en haal rooster van stieflief wil ik weer gaan rijden. Alleen doe ik dat alleen als er genoeg meebestellers zijn. Want om €20.- bij je vlees op te moeten tellen aan vervoerskosten wordt niemand blij van  ;)
Nienke heeft altijd prachtig vlees voor een hele fijne prijs
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2768802
Ik zou ook wel wat interesse hebben in het lijntje, alleen ik zou dan graag delen. Ik kan niet van alles per 5 of 10 kilo bestellen, zoveel plek heb ik niet.
Door Sammiej1989
#2769101
Ik wil dan wel graag delen Karin! :)

Ah die heb ik dan helaas gemist :( Mijn kippennekken raken op! Heb qua vleesbot nog kip en parelhoen.. Ik denk dat ik het nog wel vol kan houden tot november... Hoop ik haha ;)
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2769886
Sammiej1989, ik haal zondag eendennekken op daar mag je wel wat van overnemen als je wilt. Er zit wat vriesbrand op wat ik begrepen heb maar daar is de prijs ook naar €1.- per kg. Waar woon je?
Door Sammiej1989
#2770003
Oehhh dat is heel lief!! Ik weet alleen niet of ze dat al wel kunnen knagen? Ze knagen graag op hun voedsel dus wat dat betreft zou het wel lukken maar hoorde dat eendennekken vaak wel wat harder kunnen zijn. Met het ruggengraat van de parelhoen hebben ze bv nog wel af en toe wat moeite en laten ze soms ook de grote harde stukken liggen.

Maar ik kan het natuurlijk altijd proberen voor die prijs ;)

Ik woon in de Eikenstraat (Heechterp). Maar kan het eventueel ook wel ergens ophalen hoor ;)
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2770030
Is het voor je katten? (sorry, ik weet het echt even niet :-[) Daar heb ik namelijk geen ervaring met eendennekken mee.
Anders misschien even platmeppen met hamer? Heechterp is voor mij een beetje rot rijden (dwars door L'warden) en dan ligt het de hele dag in de auto te ontdooien. Maar als ik het maandag zou meenemen naar mijn werk (UWV) zou je het daar eventueel kunnen ophalen tussen 8.00 en 15.00. Hoeveel zou je dan willen hebben? Ik zou wel een kilo of 3 kunnen missen. Ik kan wel eens de vriezer doorspitten (en dat is echt heul nodig... :-X ) denk dat ik wel meerdere dingen heb waar je wel wat van zou kunnen proberen ;)
Door Sammiej1989
#2770042
Jaa is wel voor mn katjes! Maar inderdaad plat meppen, dat ik daar niet aan dacht.....

Ik ga helaas doordeweeks naar school dus dat word moeilijk ben ik bang, misschien dat ik mijn vriend even op pad kan sturen ;) Ik zal het vanavond even overleggen. Ik denk dat eerst 1 a 2 kg wel genoeg is, heb niet zon grote vriezer :(

Heel lief!!!
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2774127
Voor de liefhebbers : bij voldoende interesse rijd ik op het lijntje van Nienke op 7 of 14 december

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... sg=2774122

Je mag daar je bestelling doorgeven en aangeven dat het met mij gaat  ;)

Houd er rekening mee dat indien ik de totaalprijs aan brandstof (gas en dus goedkoop) verdeel over het aantal te bestellen kilo's Ik kan dus niet nu al aangeven hoeveel dit is. De vorige keer had ik maar 3 meebestellers en kwam dit gemiddeld op 3 euro per persoon  ;)
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2774433
Sammiej1989 schreef: Mijn kat Jake is nogal een slechte eter op lever gebied. Ik heb alleen nog maar niet biologische levers geprobeerd denk ik. (lamslever, eendenlever, ganslevertje, kippenlever)

Ik wil hem dus een keer biologische lever voorschotelen alleen kan ik dat nergens echt vinden! Ik heb al een bestelling gedaan dus kan niet echt alleen voor lever wat online bestellen dus zoek eigenlijk naar opties waar ik naar toe zou kunnen gaan..

Weet iemand hier misschien of er een biologische slager o.i.d. rondom leeuwarden/in friesland zit?

Alvast bedankt :)
Vraag bij biologische boeren die vlees aan huis verkopen, daar kun je het bestellen en dan houden ze het voor je achter wanneer er een koe geslacht wordt. Er zit er eentje bij Tytsjerk geloof ik en eentje bij Burgum, ik zou het kunnen opzoeken in mijn email. Ik heb ze gevonden via de website van Skal volgens mij. Bij drachten zit Obio, die doen het ook. De slagers in Leeuwarden verkopen geen biologische vleesproducten helaas.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door