Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3228909
Ik woon idd in Den Haag ;) ..... Omdat er in de lijntjes andere producten zitten en het goedkoper is dan in de winkel, wilde ik eens een lijntje meedoen :) .... Meer dan die 3 kg (van de 7 die ik in totaal normaal koop), kan ik helaas op dat moment niet kwijt :???: .... Ik wil even kijken of er nog meer mensen zijn die willen delen.... Ik kom er nog op terug ......
Gebruikersavatar
Door Ina
#3228918
Helaas afgelopen zaterdag net de vriezer laten vullen door lijntje Remco, dus de volgende bezorgronde heb ik nog niets nodig.
Als er in augustus/september weer gereden wordt door hem wil ik wel delen... hier ook maar 1 barfster van nog geen 20 kilo, dus ik kan makkelijk delen dan
Gebruikersavatar
Door Ina
#3228989
CindyMayella schreef:Ik denk dat ik eerst maar nog een vriezer moet aanschaffen voordat ik aan lijntjes meedoe :-[ ......
Altijd handig hoor zo'n extra vriezer ;D

Maar met zo'n kleine hond schiet een grote vriezer ook niet op omdat het dan 2 jaar duurt voordat een blok van 10 kilo karkas op is ;)

Ik deel nu ook vaak mijn bestelling met een andere kleine eter, als je samen overlegt is er vaak wel uit te komen hoor.... alleen zit ik nu even vol helaas
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3229231
CindyMayella schreef:Ik zou graag 1 kg reeribben willen proberen ( anders 1 kg eendkarkas), 1 kg kwartelkarkas en 1 kg kalkoen dijvlees..... Meer kan ik de 16de niet kwijt (ivm onze vakantie en ruimte in de vriezer).... Hoop voor die tijd een vriezertje erbij te hebben, maar daar hebben we weinig ruimte voor..... Als het te weinig is, dan gaat het over,mhelaas, dan zal ik eerst moeten zorgen dat die extra vriezer er komt..... Loop hier iedere x tegenaan met een lijntje, ruimtegebrek.....
Je mag van mij wat overnemen hoor!
Zal dit weekend even kijken wat en hoeveel ik ga bestellen.

Of het moet voor jou makkelijker zijn met TomsBorders mee te bestellen. Ik vind het allemaal prima! :biggrin2:
Door Nynke
#3243270
Aquillo schreef:Ik heb weer een bestelling bij Floris
dus voor wie het bij mij wil laten brengen .. dan kan dat.. (Den Haag Centrum) :) ;)
Dus jij gaat het ophalen bij Floris ? Hmm, is een optie ::) ::)
Door cocheta
#3246422
Hoi Hoi
Ga er iemand kvv hallen/bestellen van Ramses1
En die in de buurt woon van Rotterdamzuid
Zo kan ik een doos mee meschien mee bestelen en ophalen bij jullie
Kan zelf niet zo veer met mijn ToeToe mag niet op de snel weg :)
Door briitje
#3246775
cocheta schreef:Hoi Hoi
Ga er iemand kvv hallen/bestellen van Ramses1
En die in de buurt woon van Rotterdamzuid
Zo kan ik een doos mee meschien mee bestelen en ophalen bij jullie
Kan zelf niet zo veer met mijn ToeToe mag niet op de snel weg :)

Ik wacht even antwoord af op mijn vragen en of hij het in de buurt bezorgt. Anders ben ik wellicht geïnteresseerd.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3246789
Iemand interesse in een kilo fazant boutjes? Zijn afkomstig uit de levering van Floris24 van afgelopen zaterdag.
Mag voor €2,50 weg, ophalen in Nootdorp,
Gebruikersavatar
Door Demi - J&N
#3265466
Ik volg hier even mee.
Ben wellicht geïnteresseerd om ook eens via een BP lijntje mee te bestellen om de kosten wat te drukken nu we ons 'hondengezin' steeds meer uitbreiden :D

We komen uit Dordrecht/Papendrecht !
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door