Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door MiLu
#3226563
is Delft anders beter?
Aquillo schreef:ja ik zag het. nu niets nodig.. kan een andere keer wel anders zijn als er meer mensen uit Den Haag mee willen doen. Ik heb zelf geen auto dus..
Gebruikersavatar
Door pluk
#3226587
MiLu schreef:is Delft anders beter?
Delft is een stuk beter (woon in Nootdorp), maar ligt wel een beetje aan dag en tijd dat t opgehaald kan worden en waar in Delft...
Door MiLu
#3226589
pluk schreef:Delft is een stuk beter (woon in Nootdorp), maar ligt wel een beetje aan dag en tijd dat t opgehaald kan worden en waar in Delft...
Ik woon bij de ziekenhuizen in Delft, maar kom vaak genoeg in Nootdorp om te wandelen etc. Ik kan je daarin tegemoet komen, ook qua tijd, dag etc. Geen probleem ;)

Zeg maar wat je wil hebben
Door MiLu
#3226590
Aquillo schreef:ja ik zag het. nu niets nodig.. kan een andere keer wel anders zijn als er meer mensen uit Den Haag mee willen doen. Ik heb zelf geen auto dus..
Waarschijnlijk komt er nog een lijntje na de zomer, maar dat is zo ver weg nog dat ik daar nog geen uitsluitsel over kan geven. Zodra er meer bekend is komt het uiteraard op BP :)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3226642
MiLu schreef:
Ik woon bij de ziekenhuizen in Delft, maar kom vaak genoeg in Nootdorp om te wandelen etc. Ik kan je daarin tegemoet komen, ook qua tijd, dag etc. Geen probleem ;)

Zeg maar wat je wil hebben
Super! Ik ga morgen even kijken wat ik kwijt kan en stuur je dan een pb.

Edit: zie nu pas dat het ree en hert spiervlees juist niet per kilo gaat....daar zou het me vooral om gaan...
Als ik nog wat anders wil hoor je van me
Door MiLu
#3226663
pluk schreef:Super! Ik ga morgen even kijken wat ik kwijt kan en stuur je dan een pb.

Edit: zie nu pas dat het ree en hert spiervlees juist niet per kilo gaat....daar zou het me vooral om gaan...
Als ik nog wat anders wil hoor je van me

Voor hert heb ik mogelijk een geïnteresseerde, maar die heeft hetzelfde probleem als jij. Ze wil dan niet een heel pak, maar delen. Als jij weet hoeveel je wil hebben, dan kan ik haar benaderen en misschien kunnen jullie dan delen.
#3226668
MiLu schreef:
Voor hert heb ik mogelijk een geïnteresseerde, maar die heeft hetzelfde probleem als jij. Ze wil dan niet een heel pak, maar delen. Als jij weet hoeveel je wil hebben, dan kan ik haar benaderen en misschien kunnen jullie dan delen.
Ik heb aan 2 kilo echt genoeg, dus daar schiet ze weinig mee op Afbeelding
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3228826
Iemand interesse in het lijntje van Floris24 voor 16 juli???? Wil wel een keertje meebestellen, maar heb van alles maar 1 kg nodig :-\ ..... Heb geen ruimte om de rest op te slaan......
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3228827
CindyMayella schreef:Iemand interesse in het lijntje van Floris24 voor 16 juli???? Wil wel een keertje meebestellen, maar heb van alles maar 1 kg nodig :-\ ..... Heb geen ruimte om de rest op te slaan......
Wat zou je willen bestellen?
Ik kan ook niet meer zoveel kwijt, maar misschien komen we samen een heel eind? ;)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3228855
Ik zou graag 1 kg reeribben willen proberen ( anders 1 kg eendkarkas), 1 kg kwartelkarkas en 1 kg kalkoen dijvlees..... Meer kan ik de 16de niet kwijt (ivm onze vakantie en ruimte in de vriezer).... Hoop voor die tijd een vriezertje erbij te hebben, maar daar hebben we weinig ruimte voor..... Als het te weinig is, dan gaat het over,mhelaas, dan zal ik eerst moeten zorgen dat die extra vriezer er komt..... Loop hier iedere x tegenaan met een lijntje, ruimtegebrek.....
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door