Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3137540
TomsBorders schreef: regio den haag hier (zoals ik in dat topic ook schreef). Ik ben voor maximaal 1-2 kilo van de verschillende onderdelen van de bestellingen en ben niet heel kritisch wat het dan is, als de kwaliteit maar goed is en het een beetje verschillende diersoorten zijn (of is dat wel kritisch?haha).
Als jij ook mee wilt doen kan het naar mijn huis. Jij woont ook in Den Haag? Ik woon zowat in het Centrum
Laatst gewijzigd door Aquillo op vr 24 jul 2015, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door TomsBorders
#3137566
Ok ik woon in Laak dus dat is makkelijk te fietsen voor mij en ik heb een grote rugtas waar het in pas.
Ik zag dat je interesse hebt voor:
5 kg parelhoenkarkas 14,75
5 kg reeribben 17,50
5 kg reevlees 17,50  mag mengsel zijn als het hertenvlees van dezelfde kwaliteit is.
10 kg fazantkarkas 16,00
11 kg kip snijsel 25,55

Daarnaast van Pluk:
reeribben,
hert/reespiervlees
kalkoenspiervlees
kilo piemels
kilo parelhoenkarkas

Zelf wil ik wel
1 kg parelhoen (alle 3)
2 kg ree vlees of mix (evt. alle 3)
1 kg reeribben als zacht genoeg (alle 3)
1 kg kip snijsel (2 vd 3)
1 kg kalkoen (2 vd 3)
1 kg kwartelkarkas (1 vd 3)
Misschien is het goed om even te bepalen hoeveel jij zelf wilt en hoeveel we dan totaal moeten bestellen want als je 10 kg besteld maar eigenlijk 7-8 genoeg vind dan is dat natuurlijk makkelijk opgelost maar als je ook 10 kg wilt dan zou je misschien uiteindelijk 11-12 krijgen ofzo omdat er dan 15 besteld dient te worden.
Voor mij eerste keer via een lijntje dus probeer gewoon mee te denken iig.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3137580
Voor mij geen probleem om het op te halen. Moet nog wel ff een slag om de arm houden over de precieze bestelling. Ga dit weekend kijken hoeveel ik kwijt kan. Heb me al eerder verkeken op de hoeveelheid die ik kwijt kan  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3137663
Ki
pluk schreef: Voor mij geen probleem om het op te halen. Moet nog wel ff een slag om de arm houden over de precieze bestelling. Ga dit weekend kijken hoeveel ik kwijt kan. Heb me al eerder verkeken op de hoeveelheid die ik kwijt kan :biggrin2:
Dat is goed.. Kijk maar..ik ga alleen geen piemels bestellen. In de zomer droog ik liever niet want ik heb geen aparte ruimte meer wat ik voorheen wel had,
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3137665
TomsBorders schreef: Ok ik woon in Laak dus dat is makkelijk te fietsen voor mij en ik heb een grote rugtas waar het in pas.
Ik weet niet wat je met het getal tussen haakjes bedoeld
Dan pas ik mijn bestelling aan totdat we allemaal genoeg hebben, oké? Is het kalkoenvlees of kalkoennekken? Let op ik maak even een klein nieuw topic aan in de vraag en aanbod. en zet hier dan de link in. vind ik duidelijke
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 61.new#new
Laatst gewijzigd door Aquillo op vr 24 jul 2015, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door TomsBorders
#3146357
Regio Den Haag:
Ik rijd aanstaande donderdag naar forumlid Roek welke enkele producten hier heeft aangeboden, ik neem al redelijk wat mee maar als iemand nog wat wilt dan wil ik het meenemen. Ik kom sowieso vaker in de buurt van Purmerend dus mogelijk dat ik vaker ga als hij weer wat moois heeft.
Tom
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3146512
TomsBorders schreef: Regio Den Haag:
Ik rijd aanstaande donderdag naar forumlid Roek welke enkele producten hier heeft aangeboden, ik neem al redelijk wat mee maar als iemand nog wat wilt dan wil ik het meenemen. Ik kom sowieso vaker in de buurt van Purmerend dus mogelijk dat ik vaker ga als hij weer wat moois heeft.
Tom
''

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 832.0.html

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 823.0.html
Gebruikersavatar
Door Jacqueline&Rica
#3148919
12 september komt floris24 weer naar Zuid Holland, ik ga sowieso wel wat bestellen. Zijn er mensen die eventueel mee willen bestellen? Zodat we de bezorgkosten kunnen delen? Ik woon zelf ik Zoetermeer  :)
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3148969
TiPo schreef: Ik ga zaterdag 19 sept vlees halen bij Conny http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 687.0.html
Ik kan nog ca 200 kg extra meenemen tegen vervoerskosten van 10 cent/kg. Ik woon in Langerak (omgeving Gorinchem)
als er meer mensen bestellen in Den Haag of Rotterdam,wil ik wel meebestellen.
Laatst gewijzigd door Aquillo op di 01 sep 2015, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door