Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door De Geijsjes
#2839932
Ik ga zaterdag 4 januari naar Nikedog in Woubrugge om wat spulletjes te halen.
Haaskarkas is volgens mij op maar er is ook orgaan enzo.
Mocht iemand ook willen dan kan ik het meenemen en kun je het bij mij in Capelle aan den IJssel ophalen.

Bij interesse graag even een pb aan me sturen want ik zit niet iedere dag op bp  ;)
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2839983
flodder en dwarrel schreef: Ik rij 7 februari vis spiervlees van Nadia ;)
Jij gaat tot Rotterdam?

Is er al een vrijwilliger die het verder dan Rotterdam kan brengen? Of zijn er meer liefhebbers vanuit Leiden / Katwijk? Dan wil ik wel verder rijden als het lukt qua tijd.....
#2840164
Sarah5 schreef: Jij gaat tot Rotterdam?

Is er al een vrijwilliger die het verder dan Rotterdam kan brengen? Of zijn er meer liefhebbers vanuit Leiden / Katwijk? Dan wil ik wel verder rijden als het lukt qua tijd.....
Ik ga tot barendrecht net onder rotterdam ;)
Door dre
#2840221
eelke schreef: Ja dat was voor mij ook wel ff een momentje zeg maar ;D
;D geloof het zo
Gelukkig mag ik rustig opbouwen want Juno "snapt" van de grotere stukken vlees nog niet dat je zelf moet kauwen :P
Door Kemi
#2843750
Is er toevallig iemand die 18 jan ook kvv gaat halen (van Ramses1) in Zoetermeer?
Ik zou nl graag willen delen. Het gaat per 10 kg en dat is voor mijn vriezer te veel. Ik zou van haas, hert en eend wel 5 kg willen.
Iemand die ook van die drie smaken 5 kg zou willen?
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2843763
Kemi schreef: Is er toevallig iemand die 18 jan ook kvv gaat halen (van Ramses1) in Zoetermeer?
Ik zou nl graag willen delen. Het gaat per 10 kg en dat is voor mijn vriezer te veel. Ik zou van haas, hert en eend wel 5 kg willen.
Iemand die ook van die drie smaken 5 kg zou willen?
Is en combidoos niks voor je?
Door Kemi
#2843785
Daar had ik wel naar gekeken, maar kip heb ik niks aan en fazant lust madam niet, en 10kg vind ik dan weer net te weinig  :o
Het is een mooie prijs, zeker voor de 'duurdere' vleessoorten die ze niet vaak krijgt...ons ben zuunig  ;)
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#2844216
je kunt m fazant leren eten door eerst het vlees gaar te maken met wat kruiden en olijfolie. Daarna steeds rauwer laten, Op deze manier doe ik het al jaren met fazant. Na een paar maaltijden eten ze het ook weer rauw. Ze moeten gewoon even wennen aan de smaak.
Door Kemi
#2844711
Aquillo schreef: je kunt m fazant leren eten door eerst het vlees gaar te maken met wat kruiden en olijfolie. Daarna steeds rauwer laten, Op deze manier doe ik het al jaren met fazant. Na een paar maaltijden eten ze het ook weer rauw. Ze moeten gewoon even wennen aan de smaak.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit iets voor haar gekookt heb, altijd 'hup' de bak in en 'je doet het er maar mee'...
Als ik weer eens karkassen krijg zal ik het zo proberen!
Door orinake
#2844727
Kemi schreef: Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit iets voor haar gekookt heb, altijd 'hup' de bak in en 'je doet het er maar mee'...
Als ik weer eens karkassen krijg zal ik het zo proberen!
:o Niet mer karkassen doen he!!!!
Met vlees ok, maar niet met botwerk he...
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door