Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Limbabnees
#2323494
Lida. S schreef: Limbabnees, als je interesse hebt in wat eend van Minhie zou ik dat voor je mee kunnen nemen, want ik moet toch kip afleveren bij Minhie.
Een paar nekken willen er wel in.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2323682
Minhie schreef: Mijn ogen zijn wat groter dan de vriezer van ons geloof ik.
Ik heb dus wat teveel eendkarkas/eendennekken besteld. Mocht iemand dit over willen kopen dan hoor ik dat graag!
Oh, ik lees dit nu pas. Je hebt een Pb. ;)
Door lianneke
#2331595
Moi, ik heb nog 5 kilo vuile pens van drentse runderen liggen die weg mogen voor 1 euro 25.
Af te halen in Wildervank of woensdag of donderdagavond in Assen om 6 uur.
Lianne

Gereserveerd
Laatst gewijzigd door lianneke op za 05 mei 2012, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Antonia
#2353185
De vraag naar "mijn" biologische kip is de afgelopen periode minder geworden. Dit komt onder andere omdat ik minder actief ben op Barfplaats, maar ook omdat ik minder deelneem aan activiteiten. Voorheen kon ik nog al eens het afleveren van kip combineren met bijvoorbeeld een wandeling. Door allerlei omstandigheden zit dat er op dit moment helaas niet in.

Mogelijke oplossingen zijn:
1. Het eerder aangeven op Barfplaats wanneer er weer een levering komt, zodat potentiële liefhebbers er rekening mee kunnen houden.
2. Het aanbod om een lijntje op te zetten dat met een vaste regelmaat het vervoer van de kip regelt en mogelijk zelfs gecombineerd kan worden met leveringen van andere producten. Op dit manier kan een grotere regio worden voorzien van biologische kip en kunnen noorderlingen meeprofiteren van leveringen van andere mooie aanbiedingen.

Zodra dit concrete vormen aanneemt kom ik hierop terug.
Door Minhie
#2353251
Best Tonny,

Persoonlijk  denk ik dat het wel helpt inderdaad om het aan te geven op barfplaats.
Ik heb nog wel eens naar het topic gezocht of er nieuwe leveringen waren maar dan zag ik niks en bestelde ik ergens anders.
Het biologische karkas is geweldig en neem graag bij je af :biggrin2:
Door Antonia
#2353264
Minhie schreef: Best Tonny,

Persoonlijk denk ik dat het wel helpt inderdaad om het aan te geven op barfplaats.
Ik heb nog wel eens naar het topic gezocht of er nieuwe leveringen waren maar dan zag ik niks en bestelde ik ergens anders.
Het biologische karkas is geweldig en neem graag bij je af :biggrin2:
Ik plaats de leveringen eigenlijk altijd op Barfplaats, alleen doe ik dat pas als ik de levering binnen heb. Mensen kunnen er dan onvoldoende rekening mee houden.
Maar doordat ik niet zo actief ben op Barfplaats zakt het topic dan snel ver naar beneden en vind je het niet makkelijk meer terug.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door