Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3004202
Misschien een tip voor een volgende keer. Je kan bij Dego een groepscode aanvragen. Dan kan iedereen zelf inloggen en afrekenen, zonder de extra bezorgosten, en wordt het allemaal gesorteerd bezorgd bij degene die de groepscode heeft aangevraagd. ;)
Gebruikersavatar
Door Bamm
#3004527
beginnertje schreef: Misschien een tip voor een volgende keer. Je kan bij Dego een groepscode aanvragen. Dan kan iedereen zelf inloggen en afrekenen, zonder de extra bezorgosten, en wordt het allemaal gesorteerd bezorgd bij degene die de groepscode heeft aangevraagd. ;)

Bedankt voor de informatie,weer wat geleerd! :) ;)
Gebruikersavatar
Door Deirdre Dee
#3004688
Hoi allemaal, ik barf nog niet zo lang. Mijn vriend en ik pendelen nu nog tussen Hellum (slochteren) en Drachten. Als Drachten verkocht is gaan we naar Hellum (wie biedt?;)) We hebben 2 duitse herders en worden blij van een mooie partij vlees:)
Door Limbabnees
#3012571
Hallo Allemaal. Is er iemand in het Noorden die mij hiermee (het bijhouden van noordelijke barfers) wil helpen, ik merkt dat ik niet meer zo vaak online ben.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3012662
Deirdre Dee schreef: Hoi allemaal, ik barf nog niet zo lang. Mijn vriend en ik pendelen nu nog tussen Hellum (slochteren) en Drachten. Als Drachten verkocht is gaan we naar Hellum (wie biedt?;)) We hebben 2 duitse herders en worden blij van een mooie partij vlees:)
Al wat verkocht is, je huis? Wat heb je in de handel? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kyradiesel
#3019531
Ik kan voor degene die interesse heeft wel aan Rund vlees komen.
Af te halen bij afslag 31? Buitenpost frieschepalen.

Long
Lever
Boekmaag
Milt
Hart
Nieren
Vlees
Knarsbotten
Strotten
Luchtpijp
Geelhaar
Mergpijp
Pens
Pees
Oren
Kophuid.

Als hier interesse voor is hoor ik het graag!
Door Ramses1
#3026451
Heeft provincie Groningen interesse in Lamavlees?

Bij interesse kan in het vrijdag a.s. meenemen op mijn ritje. Ik rij de A7 af tot Zuidhorn en kan op een paar plaatsen stoppen.
Het is prachtig mager in blokjes gesneden industrievlees en het is verpakt in een doos van 2 x 5 kilo en kan dus eventueel makkelijk gedeeld worden.
Per doos van 10 kilo (3,50 per kilo)
Door Dagmar S
#3026514
Ramses1 schreef: Heeft provincie Groningen interesse in Lamavlees?

Bij interesse kan in het vrijdag a.s. meenemen op mijn ritje. Ik rij de A7 af tot Zuidhorn en kan op een paar plaatsen stoppen.
Het is prachtig mager in blokjes gesneden industrievlees en het is verpakt in een doos van 2 x 5 kilo en kan dus eventueel makkelijk gedeeld worden.
Per doos van 10 kilo (3,50 per kilo)

Ik heb zeker wel belangstelling, zou dan graag min. 10 kilo willen bestellen, ophalen in Zuidhorn.

Edit:
zie in je andere topic dat je ook hertenribben hebt, zou die ook mee kunnen komen naar het noorden, tenminste als ze zacht zijn.
Laatst gewijzigd door Dagmar S op zo 23 nov 2014, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ramses1
#3026572
Dagmar S schreef: Ik heb zeker wel belangstelling, zou dan graag min. 10 kilo willen bestellen, ophalen in Zuidhorn.

Edit:
zie in je andere topic dat je ook hertenribben hebt, zou die ook mee kunnen komen naar het noorden, tenminste als ze zacht zijn.
Hoi Dagmar,

De ribben zijn zacht, mijn Border Collie eet ze met gemak.
Door Dagmar S
#3026616
Ramses1 schreef: Hoi Dagmar,

De ribben zijn zacht, mijn Border Collie eet ze met gemak.
Super dan zou ik daar ook wel 10 kilo van willen hebben. Weet je al wanneer je deze kant op komt? Tenminste als er nog meer belangstelling is.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door