Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door orinake
#2308979
zoals ik het opneem is: tis ne winkel komen regelmatig barfers langs, en als hij bonnen heeft kannem zijn bestellingen doorverkopen.
Bij ons bestellen heeft dus geen nut aangezien wij geen bonnen geven ;)
Door lianneke
#2309023
orinake schreef: zoals ik het opneem is: tis ne winkel komen regelmatig barfers langs, en als hij bonnen heeft kannem zijn bestellingen doorverkopen.
Bij ons bestellen heeft dus geen nut aangezien wij geen bonnen geven ;)
:doh: :doh: :doh: je moet dus Belg zijn om een Groninger te begrijpen.........
Door t-spoon
#2309866
En dan ben ik ook nog eens geen echte Groninger maar n importje.  ;)

Staat er inderdaad onduidelijk, wil me niet te duidelijk profileren, helaas raakt de prive kant vaak met de zakelijke kant. Is ook 1 van de redenen dat ik eigenlijk nooit reageer of topic plaats.

Ik voer mijn eigen hond kvv en barf, zoals t uitkomt in alle drukte, daarnaast dan dus die andere voorraad (waar ik mn eigen hond ook weer uit voer als t zo uitkomt), en dat maakt t dus vaak lastig.
Zou dan dus niet kunnen (of mogen) reageren vanwege t zakelijke aspect maar weer wel voor mn eigen woefie.
Daarnaast vind ik t een beetje raar om een paar kilo van iets laten komen voor mezelf en dan nóg een vrachtauto laten rijden voor "de andere vriezer", dat kan best in 1x (is ook beter voor t milieu  :biggrin2:).

Als iemand een rondje rijdt langs Kiezebrink of VSE ofzo dan zou ik graag "meerijden" met mn bestelling zeg maar. T is voor mij ook ver weg en bezorgen doen ze bij mij ook vaak moeilijk of vervelend over. Ik plaats dan alleen wel zelf mn eigen bestelling en dergelijke, helaas wel de extra last voor degene die rijdt om de afgetekende bon niet te vergeten.
Of misschien kan ik wél een normale levering organiseren van t 1 of ander als we alles op 1 bult gooien.

Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen, alleen dan met heel erg veel minder woorden.

enne ..... ben n meisje ..........
Laatst gewijzigd door t-spoon op ma 09 apr 2012, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ramses1
#2312572
Hallo Friezen, Groningers, en grensgevallen ;)

Even bij jullie onder de aandacht brengen:

Op vrijdag 20 April gaan Saskia37 en ik naar VSE en we kunnen bestellingen voor anderen meenemen.
We vragen 0,15 cent de kilo aan vervoerskosten.

We vervoeren op Vrijdag tot Hoorn, in 2e vervoerslijn is Alkmaar en Zaandijk mogelijk op Zaterdag 21 April.

Bestellen regio Friesland/Groningen is ook mogelijk, het vervoer loopt dan via LidaS.

Op Zondag 22 April gaat Lida terug naar huis en kan dan de bestellingen meenemen, uiteraard tegen Lida's vervoerskosten.

Na 15 April geen bestellingen meer want die dag gaan de bestellingen de deur uit.

Betalingen moeten uiterlijk 16 April op de rekening van Saskia37 staan en anders wordt er niet voor je besteld.

Citaat
Bij vse is het mogelijk om de producten vers te krijgen of bevroren, laat even weten wat je wilt, alle dozen die gedeeld moeten worden zijn vers en die met Lida mee gaan is het, het handigst als die bevroren zijn.

Actuele prijslijst VSE :

 
Kop                                  15 kg    1,06
Hals                                15 kg    1,25 = 18,75
Karkas                            10 kg    0,90 = 9,-             

Vleugel met tip                10 kg    1,30 = 13
Vleugel eerste lid            15 kg    1,70 = 25,50

Voetjes A                        15 kg    1,90 = 28,50
Voetjes B                        15 kg    1,75 = 26,25

Tong (30 x 500 gram)      15 kg    9,45 =
Maag/lobsnit                    15 kg    3,90 =
Lever                                15 kg    3,80 =


Interesse om mee te bestellen?

Groetjes Saskia37 en Ramses1 
Gebruikersavatar
Door Sijtje
#2314856
Ik moet toch eens meer inloggen en dit topic bijhouden. Gelukkig heb ik een hele bestelling bij Lida staan maar volgende keer ben ik misschien ook van de partij.
Door Lida. S
#2314872
Sijtje schreef: Ik moet toch eens meer inloggen en dit topic bijhouden. Gelukkig heb ik een hele bestelling bij Lida staan maar volgende keer ben ik misschien ook van de partij.
gewoon een bladwijzer hiervan maken, dan hou je het vanzelf wel in de gaten.
Door Ramses1
#2316737
Ik moet toch eens meer inloggen en dit topic bijhouden. Gelukkig heb ik een hele bestelling bij Lida staan maar volgende keer ben ik misschien ook van de partij.
Dit was ook een beetje op korte termijn gepland. Volgende keer zullen we het eerder bekend maken zodat iedereen wat meer tijd krijgt om mee te bestellen.
Gebruikersavatar
Door Sijtje
#2316785
Ramses1 schreef: Dit was ook een beetje op korte termijn gepland. Volgende keer zullen we het eerder bekend maken zodat iedereen wat meer tijd krijgt om mee te bestellen.
Super!!!
Door Limbabnees
#2319717
Lida. S schreef: gewoon een bladwijzer hiervan maken, dan hou je het vanzelf wel in de gaten.
Als ik mijn browser start, dan wordt deze bladzijde automatisch geopend.
Heb de bladwijzer als default ingesteld.
Daarna ga ik naar "Ongelezen berichten":)
Door Minhie
#2319747
Mijn ogen zijn wat groter dan de vriezer van ons geloof ik.
Ik heb dus wat teveel eendkarkas/eendennekken besteld. Mocht iemand dit over willen kopen dan hoor ik dat graag!
Door Limbabnees
#2319786
Minhie schreef: Mijn ogen zijn wat groter dan de vriezer van ons geloof ik.
Ik heb dus wat teveel eendkarkas/eendennekken besteld. Mocht iemand dit over willen kopen dan hoor ik dat graag!
Een prijs erbij te vermelden is wel handig.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door