Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door miruske
#2911411
Laura534 schreef: Hoi allemaal, ik heb een vraagje. Is er een adres in Brabant waar je zelf spullen kan bestellen en afhalen? Ik heb nog niet een grote vriezer en dacht dan kan ik kleinere partijen zelf ergens ophalen.
er zijn meerdere adressen volgens mij maar lupa in leende en budel schieten in mijn hoofd en kivo in veldhoven maar die heeft enkel kvv geloof ik.
Als je bij lupa of kiezebrink of slagerij west of (volgens mij zijn er nog meer van die websites waar ze barfproducten aanbieden) besteld voor meer dan zoveel kilo of euro dan bezorgen ze gratis dus als je iets ziet wat je interessant vind kun je altijd vragen of er hier mensen willen meebestellen die dan zo het bedrag of het aantal kilos verhogen zodat ze het gratis komen bezorgen. Ik heb daar altijd oren naar iig.
Laatst gewijzigd door miruske op ma 21 apr 2014, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kim en Casper
#2915055
Is er interesse in een groepsbestelling sw in dongen?

En is er iemand die konijn besteld bij Ramses omgeving dongen/Tilburg/Breda die een doss karkas voor me kan bewaren tot zondag?
Door -sanne
#2915318
Op dit moment zitten ook mijn vriezers bomvol  :biggrin2:
Kan ik ergens zien wat ik kan bestellen?
Ik denk dat ik tegen die tijd die doos karkas wel voor je kan bewaren. Ik woon in Breda
Door Nicole69
#2924889
Zijn er nog mensen in mijn omgeving die bij Nadia willen bestellen? Zie topic runderlippen 30 mei!

Voor meerdere bestellingen wil ik wel een ritje naar Bemmel doen.
Gebruikersavatar
Door Jelleke
#2925976
Hallo,

Mijn woonplaats is Den Dungen met een U. Het staat nu verkeerd genoteerd.
Den Dungen ligt naast Den Bosch.
Misschien kun je het aanpassen.

Bedankt!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door