Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Lophelia
#3272830
Momenteel gebruik ik afwisselend gemalen kippennekken en beendermeel.
Ik vind Haaksbarf niet zo leuk omdat er altijd meerdere dingen (orgaan, spiervlees en botten) gemengd in een pakje zitten en je niet zo precies weet welke organen (lever? hart? niertjes? long? iets anders?) ze gebruiken. Ik koop liever alles individueel.
Door sella
#3272838
Dat is lastig . Ik kan geen enkelvoudige gemalen dingen noemen.
Ik meen dat we dat meestal zelf malen of met gedroogde eischaalpoeder calcium aanbieden.
Door PollekeD
#3272844
Lophelia schreef: (Omdat ik nog niet zo lang Nederlands leer is mijn Nederlands nog niet zo goed.. Sorry)
Welkom hier. Ik zou willen dat mijn Duits zo goed is als jouw Nederlands (ondanks mijn Roots daar). Ik denk dat 50% van de Nederlanders nog niet zo goed schrijft, als jij net gedaan hebt. Je mag trots op jezelf zijn (zegt zei, die taal hoog heeft zitten).
Door nimda
#3272864
Hallo,

Ik zit er over te denken om mijn honden meer BARF te gaan geven, momenteel krijgen ze KVV en barfflakes. Ik vraag me af waar anderen uit noord holland hun barf vandaan halen.
ik weet ondertussen dat in rotterdam een slager is die een barflijn verkoopt maar ik ben nieuwsgierig naar meerder opties hierin.

Tevens ben ik benieuwd of er in de regio ook verzmelgroepen zijn zodat er grotere partijen gekocht kunnen worden.
Ik hoor het graag. ik woon trouwens in de omgeving alkmaar

Nimda
Gebruikersavatar
Door Tal
#3273141
nimda schreef:Hallo,

Ik zit er over te denken om mijn honden meer BARF te gaan geven, momenteel krijgen ze KVV en barfflakes. Ik vraag me af waar anderen uit noord holland hun barf vandaan halen.
ik weet ondertussen dat in rotterdam een slager is die een barflijn verkoopt maar ik ben nieuwsgierig naar meerder opties hierin.

Tevens ben ik benieuwd of er in de regio ook verzmelgroepen zijn zodat er grotere partijen gekocht kunnen worden.
Ik hoor het graag. ik woon trouwens in de omgeving alkmaar

Nimda
Wij bestellen tegenwoordig bij Dierenshop Happie. Zij kunnen wekelijks leveren.
Ik weet niet waar je woont bij Alkmaar maar ze leveren daar wel. http://www.diershophappie.nl/index.php? ... 85b665e964

We bestelden voorheen bij Natural Paws. Dat is ook super maar zij komen eens per 4 weken in onze regio en dat is voor mij lastig met bestellen aangezien er 2 kg per dag door gaat.
Door Roosj
#3273144
Tal schreef:Wij bestellen tegenwoordig bij Dierenshop Happie. Zij kunnen wekelijks leveren.
Ik weet niet waar je woont bij Alkmaar maar ze leveren daar wel. http://www.diershophappie.nl/index.php? ... 85b665e964

We bestelden voorheen bij Natural Paws. Dat is ook super maar zij komen eens per 4 weken in onze regio en dat is voor mij lastig met bestellen aangezien er 2 kg per dag door gaat.
Natuurlijk Snoopy's zit net boven Alkmaar. Je kunt er altijd op afspraak langs.
Gebruikersavatar
Door Tal
#3273182
Roosj schreef:Natuurlijk Snoopy's zit net boven Alkmaar. Je kunt er altijd op afspraak langs.
Is voor ons geen optie, wij wonen daar een heel eind vandaan.
Gr, Chantal
Gebruikersavatar
Door yara2013
#3273374
Tal schreef: Is voor ons geen optie, wij wonen daar een heel eind vandaan.
Gr, Chantal
Ik haal bij snoopy's wel eens iets. Dus als het je helpt kan ik het vanaf daar meenemen naar alkmaar voor je?

Happies kende ik ook nog niet. Wel handig wekelijkse bezorging!

Verder bestel ik ook bij floris24 van het forum hier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Tal
#3273380
yara2013 schreef:Ik haal bij snoopy's wel eens iets. Dus als het je helpt kan ik het vanaf daar meenemen naar alkmaar voor je?

Happies kende ik ook nog niet. Wel handig wekelijkse bezorging!

Verder bestel ik ook bij floris24 van het forum hier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Wij wonen in Nederhorst den Berg maar lief van je dat je dat aanbiedt!!
In Almere zit Happy, zij hebben veel en voor goedkoper dan wat ik bij Snoopy zag. Ook gewoon kleinere verpakkingen.
Op route doen zij bezorgingen en ze komen ook op een bezorgroute hier vlees brengen. Vanavond weer zo'n 15 kg vlees enzo.
Ze leveren ook in Alkmaar staat op de site.
Ze bestellen veel bij Dogmeat dus daar kun je ook nog eens kijken.
Als je meer dan een bepaald bedrag besteld bij Dierenshop Happie dan leveren ze gratis.
Door Roosj
#3273388
Tal schreef:Wij wonen in Nederhorst den Berg maar lief van je dat je dat aanbiedt!!
In Almere zit Happy, zij hebben veel en voor goedkoper dan wat ik bij Snoopy zag. Ook gewoon kleinere verpakkingen.
Op route doen zij bezorgingen en ze komen ook op een bezorgroute hier vlees brengen. Vanavond weer zo'n 15 kg vlees enzo.
Ze leveren ook in Alkmaar staat op de site.
Ze bestellen veel bij Dogmeat dus daar kun je ook nog eens kijken.
Als je meer dan een bepaald bedrag besteld bij Dierenshop Happie dan leveren ze gratis.
Er zit dan ook een kwaliteitsverschil tussen de merken die Natuurlijk Snoopy's levert en Dogmeat ;) Vaak is er geen prijsverschil of is het verschil nihil/verklaarbaar.
Mijn dieren zijn meerdere malen echt ziek van Dogmeat geweest.
Snoopy's heeft 1x per maand een gratis route, onafhankelijk van het bedrag.
#3273392
Tal schreef: Wij wonen in Nederhorst den Berg maar lief van je dat je dat aanbiedt!!
In Almere zit Happy, zij hebben veel en voor goedkoper dan wat ik bij Snoopy zag. Ook gewoon kleinere verpakkingen.
Op route doen zij bezorgingen en ze komen ook op een bezorgroute hier vlees brengen. Vanavond weer zo'n 15 kg vlees enzo.
Ze leveren ook in Alkmaar staat op de site.
Ze bestellen veel bij Dogmeat dus daar kun je ook nog eens kijken.
Als je meer dan een bepaald bedrag besteld bij Dierenshop Happie dan leveren ze gratis.
Haha sorry, ik haalde je door de war met nimda! Dacht al er staat dat je in de omgeving alkmaar woont, maar niet in de buurt van snoopy's. Ik moet nodig mn bed inAfbeelding !

Ik ben erg blij met de 'diervriendelijke' eend bij snoopy's. Dus dat haal ik daar o.a. en voor mij is het lekker dichtbij.

Dogmeat ken ik idd ook. De webshop die jij noemde is voor mij qua leveringstijden handig. Dus bedankt voor de tipAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Tal
#3273474
Roosj schreef:Er zit dan ook een kwaliteitsverschil tussen de merken die Natuurlijk Snoopy's levert en Dogmeat ;) Vaak is er geen prijsverschil of is het verschil nihil/verklaarbaar.
Mijn dieren zijn meerdere malen echt ziek van Dogmeat geweest.
Snoopy's heeft 1x per maand een gratis route, onafhankelijk van het bedrag.
Mag ik vragen wat je dan van Dogmeat had dat je honden meerdere keren ziek zijn geweest?

11 euro per kg voor lamsvlees, al is het eko, is voor mij echt te duur. Ze eten ieder zo'n kg per dag en dan is dat ook met hert, rund, paard, kalkoen, kip, lam, geit. Ze zullen het moeten doen met af en toe biologisch en verder 'gewoon' vlees.

Ik zie dat Snoopy's van Kiezebrink en Oervoer vlees heeft. Ik heb 1 keer een bestelling bij Oervoer gekocht. Dat deugde aan geen kant. Zat een viskarkas te weinig in. het andere visprodukt was iets wat niet wat ik besteld had.
Meerdere porties weken zo'n 10% af in gewicht dus dat er ipv 500 gram maar bv 440 gram vlees in zat.
Ik heb dit toen teruggekoppeld naar Oervoer maar zij vinden het normaal dat er minder in een verpakking mag zitten.
De vis die niet geleverd is is geld van retour geboekt. De vis met kop die onze honden niet eten hebben ze niets mee gedaan, die heb ik dus weggegooid. Er zat ook vlees bij met veel vliezen, dat vind ik ook niet zo netjes als je duur, goed spiervlees koopt. Het concept van Oervoer is super maar ik koop geen Oervoer meer.

Daarna bij Natural Paws besteld, vlees en vis van Kiezebrink en Dogmeat. Helaas red ik het niet met de vriezer om steeds voor 4 weken tegelijk te bestellen.
Gelukkig is Dierenshop Happie een prima alternatief en zij hebben goede produkten. Ze zijn nu aan het uitbreiden/verbouwen dus ben benieuwd wat ze nog meer in het assortiment gaan krijgen. Als iets niet op hun website staat dan kun je ze bellen of ze het toch meebestellen.
Daarbij wat vlees (lamshart, nek enzo) van Lotgering, daar wonen we niet ver bij vandaan dus dat is makkelijk tussendoor te halen.
Ik ben er blij mee en onze honden ook :-)
#3273478
yara2013 schreef:Haha sorry, ik haalde je door de war met nimda! Dacht al er staat dat je in de omgeving alkmaar woont, maar niet in de buurt van snoopy's. Ik moet nodig mn bed inAfbeelding !

Ik ben erg blij met de 'diervriendelijke' eend bij snoopy's. Dus dat haal ik daar o.a. en voor mij is het lekker dichtbij.

Dogmeat ken ik idd ook. De webshop die jij noemde is voor mij qua leveringstijden handig. Dus bedankt voor de tipAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Als het even kan dan is diervriendelijk/biologisch/eko veel fijner maar soms gewoon niet te doen financieel.
Fijn dat je wat aan het adres hebt. Ze zijn aan het verbouwen dus hebben mettertijd nog meer produkten wat ik begreep. Mocht er iets niet op de webshop staan dan kun je ze bellen of ze het evengoed gewoon kunnen bestellen voor je.
Ik hoop dat ze op route ook bij jou komen.
#3273485
Tal schreef: Als het even kan dan is diervriendelijk/biologisch/eko veel fijner maar soms gewoon niet te doen financieel.
Fijn dat je wat aan het adres hebt. Ze zijn aan het verbouwen dus hebben mettertijd nog meer produkten wat ik begreep. Mocht er iets niet op de webshop staan dan kun je ze bellen of ze het evengoed gewoon kunnen bestellen voor je.
Ik hoop dat ze op route ook bij jou komen.
Daar heb je zeker gelijk in. Maar de diervriendelijke eendennekken zijn bijvoorbeeld even duur als de niet diervriendelijke (dacht ik ten miste), dus die bestel ik dan bijvoorbeeld daar.
Maar €11,- de kilo voer ik mijn hond ook niet hoor Afbeelding.
Dus ik haal overal wat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door