Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Does72
#3330989
Ramses1 schreef:Dat is niet zo gek ver hiervandaan. Als je op zoek bent naar wat vlees stuur maar even een pb.
Bedankt! Dat ga ik onthouden. Voorlopig zit mijn vriezer helemaal vol. Dus het duurt waarschijnlijk wel even.
Gaat het alleen om barf of heb je ook kvv?
Door Ramses1
#3330995
Abiri schreef:Bedankt! Dat ga ik onthouden. Voorlopig zit mijn vriezer helemaal vol. Dus het duurt waarschijnlijk wel even.
Gaat het alleen om barf of heb je ook kvv?
Barf en Kvv. Laat maar weten, je bent welkom om in ons groepje mee te bestellen.
Door Lauraten91
#3334492
Hoi!

Ik ben nieuw op dit forum, hier terecht gekomen via via.
Mijn honden krijgen kvv en af en toe wat knaagwerk.
Ik droog ook sinds kort dus ik ben op zoek naar dingen die in de droger kunnen. Denk aan kophuid, geelhaar, kippenlooppootjes, long, luchtpijp en dat soort spul.

Ik hoop dat dit even voldoende was, zo niet... alle hulp is welkom! Haha
Oja! Ik woon in Zaandam.

Groetjes Laura
Door Lauraten91
#3334917
Hoi! Ben ik nog een keer...
Ik ken iemand die hier via een "lijntje" verschillende spullen heeft besteld... Kan iemand mij meer hierover uitleggen? Hoe gaat het precies in zijn werk? Hoe bestel ik iets?
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Door Does72
#3334926
Lauraten91 schreef:Hoi! Ben ik nog een keer...
Ik ken iemand die hier via een "lijntje" verschillende spullen heeft besteld... Kan iemand mij meer hierover uitleggen? Hoe gaat het precies in zijn werk? Hoe bestel ik iets?
Alvast bedankt!
Ik heb tot nu toe alleen nog maar bij Floris 24 besteld. Hij zet in deze rubriek neer wanneer hij weer een ronde gaat doen. Dan kan je via zijn eigen website een bestelling plaatsen en dan brengt hij het bij je thuis. Heel simpel eigenlijk.
Door Lauraten91
#3334927
Abiri schreef:Ik heb tot nu toe alleen nog maar bij Floris 24 besteld. Hij zet in deze rubriek neer wanneer hij weer een ronde gaat doen. Dan kan je via zijn eigen website een bestelling plaatsen en dan brengt hij het bij je thuis. Heel simpel eigenlijk.

Dank je! Houd ik dat even in de gaten
Door tess06
#3336831
Lauraten91 schreef:Hoi! Ben ik nog een keer...
Ik ken iemand die hier via een "lijntje" verschillende spullen heeft besteld... Kan iemand mij meer hierover uitleggen? Hoe gaat het precies in zijn werk? Hoe bestel ik iets?
Alvast bedankt!
als je in de rubriek iets ziet wat je leuk lijkt,
reageer je op het bericht dat je mee wil bestellen.
soms moet je vooraf betalen, en dan zorgen dat je op de afgesproken tijd en plaats aanwezig bent om het aan te pakken,
soms wordt het thuis gebracht,maar meestal ergens langs een route ( een mac bij de snelweg)
Door J0yce
#3338633
goedenavond allemaal.

Nu het stof in neergedaald van de verhuizing dacht ik, ik kan wat actiever worden op het forum.
En een goed begin leek me om me voor de verzamelgroep noord Holland in te schrijven, we wonen nu namelijk in Julianadorp.
Door Ries1000
#3355970
Hallo,
Ik zou mij graag bij deze groep willen aansluiten.
Ik woon in Amsterdam en heb een Shiba van 7 maanden. Barfen gaat goed en wil de voorraad efficient aanschaffen.
Ik heb diverse topics gelezen en heb interesse om samen te bestellen bijv. De oktober ronde van Floris24?

Zijn er anderen die van plan zijn met de oktober ronde te bestellen en willen delen? Ik sluit mij graag aan.

Bij interesse hoor ik graag.

Gr
Richard
Door Roosj
#3357564
Is er iemand in Hoofddorp of omgeving die behoefte heeft aan 5 kilo eenden koppen (antibiotica vrij en diervriendelijk gehouden) en 5 kilo Kiezebrink konijnen koppen?
Vanaf 8 november.
Door hapschaartje
#3357565
Roosj schreef:Is er iemand in Hoofddorp of omgeving die behoefte heeft aan 5 kilo eenden koppen (antibiotica vrij en diervriendelijk gehouden) en 5 kilo Kiezebrink konijnen koppen?
Vanaf 8 november.
Hoi Roosj, wat moeten de konijnenkoppen kosten?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door