Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door hapschaartje
#3357599
Roosj schreef:Hoi,

De eenden koppen zijn 12,50 euro voor 5 kilo.
De konijnen koppen zijn 13,18 euro voor 5 kilo.

Zie ook: viewtopic.php?f=4&t=137002.

Gr.
Eendenkoppen heb ik voldoende (wild), maar ik heb wel interesse in de konijnenkoppen, maar kan ze pas dinsdag komen halen. Is dat een bezwaar?
Zo niet dan ontvang ik graag je adres in mijn e-mail: [email protected], alsmede een tijd en/of andere dag waarop ik ze kan komen halen.
Door Roosj
#3357603
hapschaartje schreef:Eendenkoppen heb ik voldoende (wild), maar ik heb wel interesse in de konijnenkoppen, maar kan ze pas dinsdag komen halen. Is dat een bezwaar?
Zo niet dan ontvang ik graag je adres in mijn e-mail: [email protected], alsmede een tijd en/of andere dag waarop ik ze kan komen halen.
Ik vraag het namens iemand anders. Mag ik je mail adres aan die persoon geven zodat jullie de konijnen koppen onderling kunnen regelen?
Door Roosj
#3357683
Hapschaartje heeft zich bedacht, dus ze zijn weer beschikbaar!

Wie heeft er in omgeving Hoofddorp interesse in diervriendelijk gehouden en antibiotica vrije eenden koppen en/of Kiezebrink konijnen koppen?
Vanaf 8 november af te halen.

De eenden koppen zijn 12,50 euro voor 5 kilo.
De konijnen koppen zijn 13,18 euro voor 5 kilo.

Zie ook: viewtopic.php?f=4&t=137002

Gr.
Door Estrabam
#3362107
- pien - schreef:Voor 29 december bestel ik 10 kilo ganzenvlees bij Floris. Is er iemand die wil delen met mij?
Ik woon vlak bij de grens met Noord-Holland. :)
Weet niet waar je woont maar ik heb het vers liggen en kan je per filet meenemen.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Door - pien -
#3362133
Estrabam schreef:Weet niet waar je woont maar ik heb het vers liggen en kan je per filet meenemen.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Dat zou heel mooi zijn, maar Amsterdam is te ver voor mij.
Het staat er een beetje onhandig maar ik woon in Zuid Holland, vlak bij de grens met Noord Holland.
Door Estrabam
#3362163
- pien - schreef:
Dat zou heel mooi zijn, maar Amsterdam is te ver voor mij.
Het staat er een beetje onhandig maar ik woon in Zuid Holland, vlak bij de grens met Noord Holland.
Okido Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Door Dogfan
#3426694
Sella woont niet meer in Krommenie.
Ik ben verhuist nasr Purmerend Weidevenne.
En ga nu onder de naam dogfan vrrder.
Momenteel nog niets nodig, ben bezig met een hulphond en die mag hoop ik lekker gaan knagen op alle lekkers qua barf.
Gebruikersavatar
Door Thewolfpack
#3468431
Hii,

Wegens vertrek naar Buitenland grote hoeveelheid BARF gemaakt van Wilde Waterlandse Hazen. Mooi grof gemalen en in zakken per KG weg gevroren. Prijs komen we vast uit.

Als u interesse heeft in grote afname bespreekbaar dat u ook de grote RVS horeca vriezer erbij koopt.

Laat me weten.

Marc
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door