Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

#2071126
Wendi schreef: Yo! Borger hier! :wavetowel2:
En ik rijd regelmatig naar Beilen en richting Hoogersmilde-Drachten.
Heb ook te veel vriezers met te grote voorraad staan, vraag maar aan die d'exelse doezen van Quibus ;D ;D ;D
Gelukkig maar :D, zeker nu die van mij leeg moeten, haha. Kun je nog es wat vergeten en alsnog ophalen ::)

Overigens zijn er wel meer Barfers in de buurt hoor! Behendige hovies uit Smilde, 4 borders en een cairn uit Assen.
Aanspraak genoeg dus ;)
Door Envie
#2071539
bordie schreef: hallo
ik ben rond 16 aug op vakantie bij jullie in de buurt, maar heb helaas weinig vries en koelruimte in de caravan....
kan ik wat overnemen of zoiets bij jullie?? ik zit op een camping in zorgvlied.
ik hoor t graag.
groetjes
Ik woon vlakbij in Makkinga, maar heb geen vriesruimte. Weet wel een adresje in Langedyke, ook vlakbij jouw camping waar carnibest te krijgen is.
Laat maar horen als je hiervoor belangstelling hebt.
Door jara
#2071549
Iduntje schreef: Hoihoi,

Meppel meldt zich ook !


We kunnen bijna wel een Drenthe groep gaan starten zeg !

groetjes van Inge
Mag ik dan ook meedoen ondanks dat ik in Overijssel woon....mijn opslagvriezer staat wel in Drente bij mijn ouders...Ruinerwold namelijk.... das wel heel dichtbij Meppel ;D
#2071671
jara schreef: Mag ik dan ook meedoen ondanks dat ik in Overijssel woon....mijn opslagvriezer staat wel in Drente bij mijn ouders...Ruinerwold namelijk.... das wel heel dichtbij Meppel ;D
Nou, daar zullen we dan even een ballotage commisie voor moeten samenstellen 8)

OK ok ok, voorruit dan maar :biggrin2:
#2072285
Hier nog een Drenthse! Wij wonen vlakbij Westerbork. Drenthe is hier goed vertegenwoordigd zie ik :)

En ik ben wel fan van gezamenlijk bestellen, want met kleine Daisy van nog geen 5 kg is mijn bestelling nooit groot genoeg om zelf te bestellen.

Oh en er is bijna altijd wel vriesruimte over voor vakantiegangers.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door