Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Monnie
#3120128
Ik heb net van het weekend mijn bestelling gedaan bij dogmeat bestel 1 x in de maand bij hun. Woon in Hoogeveen wil ook wel bestellen voor anderen als men dat wil.
Door abmiS
#3144441
@rianne

Oeehh echt ja ? dat klinkt iig ideaal.
Pesse is dichtbij en we willen herby toch eerst uitproberen voor grootverpakkingen te kopen.

Ik zal je topic eens opzoeken dankje
Door Monnie
#3146358
abmiS schreef: Ik woon ook in hoogeveen, zou graag eens dogmeat mee bestellen of andere kvv merken zoals herby
Ik heb je een pb gestuurd
Door wim-iva
#3158697
Goede middag, Ik woon pas in assen en ben opzoek naar kompleete karkassen, paard strot pens eendagskuikens enz.
Ik kan hier nog niet veel vinden alleen in de dierenwinkel.
Ik hoop op deze manier dat het wat goedkoper kan zonder de tussenhandelaren.
Altijd lastig hé als je in eens 200 km verderop woont.
Ik hoor het graag van jullie
Door spikkel
#3158810
Floris 24, heeft op 17 oktober een lijntje naar het Noorden. Hij heeft ondermeer karkassen en een snack topic.
Er is ook nog op FB de noordelijke barfers.
Gebruikersavatar
Door d&h
#3166688
Goedenavond leden,

Ik ben nieuw hier. Ik ben op zoek naar betaalbaar eten voor  mijn hondjes  :D.

Gaarne zal ik op de hoogte willen blijven van groepbestellingen.
Ik zoek nog mensen om samen mee te bestellen, ivm weining opslag en hoge vervoerskosten of hoge afname voor gratis bezorgen. KVV is de hoofdmaaltijd bij de hondjes, enkel/compleet
- Smuldier
- Degomeat
- Lotgering (hoge bezorgkosten)

Ik ken nog geen andere leverancier die relatief goedkoop maar goed kwaliteit leveren dan deze beiden.
Daarnaast koop ik :
- gedroogde kauwsnacks
- kippenek

Ik heb geen auto, maar kan vervoer regelen.
Locatie Gemeente Slochteren/ Groningen Stad en omgeving / Assen Centrum en omgeving

Bedankt!

Mvg DH
Door nathaliek18
#3171376
hallo allemaal,

Ik vraag me af of er toevallig ook medebarfers zijn in de omgeving van vledder/steenwijk/noordwolde ?
Misschien kunnen we dan een keer samen bestellen,

groetjes
Door Jaela
#3227068
Eind deze maand/begin volgende maand gaat er een bestelling uit bij Dogmeat, als er liefhebbers zijn om mee te bestellen dan zou dat kunnen. Het kan opgehaald worden in Coevorden of in Exloo.
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3227089
Jaela schreef:Eind deze maand/begin volgende maand gaat er een bestelling uit bij Dogmeat, als er liefhebbers zijn om mee te bestellen dan zou dat kunnen. Het kan opgehaald worden in Coevorden of in Exloo.
He ik wil wel mee bestellen, heb alleen een paar rolletjes orgaanmix nodig. Stuur je mij een PB tzt?
Ophalen in Exloo is voor ons wel te doen!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door