Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Aurora Borealis
#2967721
saiko schreef: dat is jammer, maar het is heel lastig plannen zo'n datum met meerdere mensen :-\
Ik heb interesse, maar hoe gaat zo iets in zijn werk kun je me daar wat meer over vertellen. alvast bedankt.

gr conny
Door saiko
#2983197
De titerbepaling is al geweest, helaas kon de lezing niet doorgaan vanwege te weinig animo
Mocht er heel veel interesse zijn voor een lezing, kunnen we dit misschien alsnog organiseren
Door Barbaravh
#2989661
Waar in de buurt van Meppen kan ik aan kvv geraken? Ben hier een weekje op vakantie en heb ong 2kg barf te weinig mee gebracht.
Er is hier smuldier in de Coop, maar als er nog iets beter te vinden is.
Gebruikersavatar
Door Walter
#3021933
Hallo,
Ik kom uit Assen en bestel ook af en toe
heb de laatste keer besteld bij degomeat.
Het gaat mij om vers vlees ( runderhart kippenhart lamshart) ik droog namelijk voor beloningssnacks)
Dus als ik af en toe bij iemand mee kan bestellen graag

Walter / Laika
Door spikkel
#3022001
Hallo Walter, ik woon in Peest, en bestel ook regelmatig bij Degomeat. De bestelling is net vrijdag geweest.
Peest ligt vlakbij Assen.
Gebruikersavatar
Door Walter
#3022643
spikkel schreef: Hallo Walter, ik woon in Peest, en bestel ook regelmatig bij Degomeat. De bestelling is net vrijdag geweest.
Peest ligt vlakbij Assen.
Als je weer gaat bestellen laat maar weten
Door BelleFae
#3039015
Hoi allemaal. Ik woon in Assen en ik zou heel graag eens kippennekjes oid proberen met mijn chihuahua's. Is er iemand die wat heeft ter overname?
Gebruikersavatar
Door renate1982
#3042830
Ik wil graag een bestelling plaatsen bij Degomeat en deze laten bezorgen op 2 januari bij mij in Coevorden.
Mochten er mensen zijn die mee willen bestellen dan hoor ik het graag aangezien ik niet boven de 100 euro kom.
Ik maak binnenkort wel een topic aan.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door