Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3340357
Emmyjnt schreef:Goedemorgen!

Ik ga binnenkort een bestelling plaatsen bij Kiezebrink, wie heeft interesse om mee te bestellen?
Bestelling is dan af te halen in Rolde.

Ik heb wel interesse. Even nog bij een vriendinnetje peilen of zij ook iets wil.
Door Emmyjnt
#3340543
Prima!
Bestelling moet voor donderdag 17 mei geplaatst worden, levering zal dan waarschijnlijk in de week van 21 mei - 25 mei zijn.
Gebruikersavatar
Door anoeska88
#3346996
Floris vlees Kun je konijnenoren bestellen, die zijn mooi en prima voor rauw te voeren of te drogen. Wil graag mee doen met de volgende kiezenbrink bestelling, ik woon in de kop van Overijssel op 5 min van de Drentse ‘grens’ :biggrin2:
Door Sitapuppy
#3431239
na een aantal jaar weer terug op barfplaats (mijn voormalige naam was luuntje) nu vraag ik mij af of hier nog leven is😅
Ik wil het barf voeren deels weer gaan oppakken met Sita, maar alle adresjes van zoveel jaar geleden zijn veranderd denk ik.
Ik woon tegenwoordig weer in assen ipv provincie groningen, nou vind ik een stukje rijden geen enkel probleem.
Dus eh wie zou me op weg kunnen/willen helpen?
Door Drovers Road
#3431576
Hi,

Helaas ligt Barfplaats aardig stil en is er steeds minder te krijgen los voor consumenten.
Veel mensen bestellen tegenwoordig via bijv https://florisvlees.nl
Ik haal zelf nog wel eens wat bij de Turkse slager
In Stadskanaal kan je bij Slagerij Dik ook best veel krijgen alleen moet je wel in de middag komen. Dit is wel een halal slager en niet iedereen wil dit.

Ik weet nog iemand in de buurt van Winschoten die per 5 - 10 kg dozen verkoopt. Ik haal er af en toe wat karkassen of vlees stukken. Maar voer zelf meer KVV'ers dan barf.

Ik hoop dat meer mensen adviezen hebben voor je. Ik zou zelf deels best meer willen barfen.

succes
Door Sitapuppy
#3431681
jemig ik zie het,
"vroegah"had je vanuit hier die mooie lijntjes met allerlei geweldig vlees, grote hoeveelheden, oke pijzen en een hoop gezelligheid. gek hoe dingen dan kunnen veranderen.

en die prijzen op al die bestelsites.... die zijn ook flink gestegen.

maargoed waar een wil is; is een weg. niks mooier dan je hond zien genieten van een zelf samengestelde maaltijd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3432414
Ik herinner mij dat er op gegeven moment volgens mij gedoe was met een lijntje met politie of de NVWA omdat het niet gekoeld werd vervoerd ofzo.
Door Drovers Road
#3441484
Er zijn inderdaad bijna geen lijntjes meer, veel mensen bestellen bij Floris vlees of hebben een paar plekken waar ze halen

Ik weet een slachthuis waar je wel kan halen, vlak bij Drenthe. In Stadskanaal. Diks slachthuis

Verder zit er soms nog iemand die wel groot inkoopt en verkoopt, maar heel weinig nog. Helaas
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3441487
Het was ook voor dat gerommel ivm het vervoer al sterk verminderd. De lijntjes hangen af van de mensen die ze rijden en na een paar jaar worden die dat soms ook gewoon beu.
Het is steeds moeilijker geworden om nog vlees te vinden.
De kvv-fabrikanten weten dezelfde leveranciers te vinden en kopen gewoon de hele boel op. Dat maakt het barfen steeds moeilijker en duurder.
Mijn eigen aanbieder is er dan weer door Corona mee gestopt, het vlees afleveren mocht een tijdje niet dus moest je alternatieven zoeken.

Maar barfleveranciers zoals Kiezebrink, Dogmeat en Lupa bestaan nog steeds. Floris is trouwens ook meer dan de helft gewoon kiezebrink (met een extra verdiener tussen dan, dus een tikje duurder).
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door