Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

#3456575
Euhm ja, nogal he. :biggrin2:

En het is meer voor onszelf dan voor de katten hoor.
Wij gingen wel nog geregeld eens naar de Makro. Voor vis vb. Die we dan zelf goed verpakt invriezen. En eens per jaar haalden we een half lam dat we dan voor onszelf versneden, restjes naar de katten en bouillon/fond trekken van de botten. Dat vinden we heerlijk (alles gebruiken) en zo was het lamsvlees ook betaalbaar en konden we heerlijke saus maken (van de fond) voor erbij.
We konden van een deel evt gehakt malen om dan moussaka te maken op het eind van de zomer met ui, tomaten, courgette, aubergine en aardappel uit de tuin. Heerlijk... Echt eerlijk eten zo.

En dat soort dingen ga ik wel missen. Er zijn nog zo'n aantal zaken.
Nu kunnen we evt nog naar de metro omdat mijn schoonvader daar een kaart van heeft, maar op een keer gaan ze daar moeilijk over doen want hij is al jaren met pensioen...
Door BlissSpirit
#3456576
pearlsofpassion schreef:Euhm ja, nogal he. :biggrin2:

En het is meer voor onszelf dan voor de katten hoor.
Wij gingen wel nog geregeld eens naar de Makro. Voor vis vb. Die we dan zelf goed verpakt invriezen. En eens per jaar haalden we een half lam dat we dan voor onszelf versneden, restjes naar de katten en bouillon/fond trekken van de botten. Dat vinden we heerlijk (alles gebruiken) en zo was het lamsvlees ook betaalbaar en konden we heerlijke saus maken (van de fond) voor erbij.
We konden van een deel evt gehakt malen om dan moussaka te maken op het eind van de zomer met ui, tomaten, courgette, aubergine en aardappel uit de tuin. Heerlijk... Echt eerlijk eten zo.

En dat soort dingen ga ik wel missen. Er zijn nog zo'n aantal zaken.
Nu kunnen we evt nog naar de metro omdat mijn schoonvader daar een kaart van heeft, maar op een keer gaan ze daar moeilijk over doen want hij is al jaren met pensioen...
Kan nog wel ff duren voordat ze daar moeilijk over gaan doen hoor, tenminste in NL. Hebben nu zelf een kaart, maar mijn vader is al 29 jaar niet meer werkzaam en heeft nog steeds de kaart van zijn oude werkgever Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door