Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

#3455577
Te koop, Whirlpool (WH2010A+) vrieskist 200 liter.

Nieuw gekocht in 2014, bon en gebruiksaanwijzing aanwezig.
Heeft altijd op verwarmde zolder gestaan en is alleen gebruikt voor de opslag van grote barf bestellingen.
Buitenkant zo goed als nieuwe, binnenkant behalve wat putjes (geen beschadigingen) rubbers in perfecte staat, hangmandje aanwezig, zie foto’s van vandaag.
Hij gaat weg omdat onze dames minimaal barfen, dus ik koop geen grote hoeveelheden meer in.

Hoogte 86.5cm / breedte 80.6cm / diepte 64.8cm
Vraagpprijs €50,-
Afhalen in Den Haag
Bijlagen
WP1.jpg
WP1.jpg (4.46 MiB) 11323 keer bekeken
WP2.jpg
WP2.jpg (5.6 MiB) 11323 keer bekeken
WP3.jpg
WP3.jpg (4.79 MiB) 11323 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Ina op ma 09 jan 2023, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
#3456150
Voorlopig staat hij nog prima (in gebruik) maar omdat hij gewoon niet meer vol komt met grote barf-bestellingen, vind ik het zonde om op deze manier op te blijven slaan.
Mocht je echt belangstelling hebben moet je maar even roepen, tot die tijd laat ik hem hier gewoon te koop staan ....OK?
#3460946
Nikass schreef: za 17 jun 2023, 13:54 Hoewel kilo kun je ongeveer kwijt in zo'n vriezer?
Daar is een handige rekensom voor, maar ik ben niet heel handig met dat soort sommetjes :) (iets met kubeke meter omrekenen naar liter ??? )
Maar het is natuurlijk ook erg afhankelijk van wat je er in kwijt wilt.
Bij mij was hij voornamelijk voor bulk Barf leveringen en die pakken niet heel handig in, maar een wilde gok zou ik denk ik voor Barf ruim een kilo of 100, afhankelijk van de vorm van de pakketen.
KVV rollen zouden er dus veel meer in kunnen, maar als gezegd, er is een rekensom die ik er niet op los durf te laten :biggrin2:
#3461021
Ah, interessant :)
Manlief heeft me ondertussen de berekening proberen uit te leggen naar liters inhoud ::)

Dus als ik de buitenmaten (Hoogte 86.5cm / breedte 80.6cm / diepte 64.8cm) naar beneden afrond als in +/- H 80 x Br 75 x D 60 :1000 kom je op een liter of +/- 350 :biggrin2:

Dat zou dus betekenen rond de 150 kg KVV en dikke 100 kg Barf .... ik zat er +/- niet heel erg veel naast met mijn niet-schildersoog :biggrin2:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door