Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Hoi Jess!
Leuk/fijn weer van je te horen ;D
Hier (Utrecht e.o) wordt nog steeds door 2 honden barf gegeten.
Ik heb belangstelling voor de Vlaamse reuzen en (bijna) alle andere diersoorten. Zeker als het complete prooidieren betreft.
Hoop je snel weer te ontmoeten bij een lijntje :drive1:
Ramses1 schreef: di 28 jan 2020, 09:56 Hoi Anne,

Geen Hausneindorf meer? Zweden gaat een beetje lastig worden voor me LOL

De reuzen zijn helaas een eenmalige aanbieding.
1-2 keer per jaar, al bekend wanneer dit jaar?
Nee, Hausneindorf is nu iets verder rijden voor ons dan toen we in Leipzig woonden. Kilometer of 1400. :biggrin2:

Ik denk dat we in juni die kant weer op komen, omdat de vriezers dan wel weer leeg beginnen te raken. Ik laat het je weten zodra ik meer weet, en dan stuur ik je wel een boodschappenlijstje. :P ;D
Hier zeker interesse. Betreur het dat er praktisch geen lijntjes meer zijn, waar het 7 jaar geleden (toen ik begon met barfen) nog volop was. Met momenteel 6 honden in huis, regelmatig opvangers, wordt het steeds moeilijker de voorraad op peil te houden.
Het lukt tot nu toe om de adoptanten van mijn opvangers te doen besluiten de hond op barf te laten staan, wat ik verschrikkelijk fijn vind. Zou frustrerend zijn als na alle moeite om dat wereldvreemde hondje te leren barfen, het beestje weer op brok zou komen na adoptie...
Dus als er lijntje komt of producten voor redelijke prijzen af te halen zijn, hoor/lees ik het graag!
Ja ik heb ook interesse, maar kleinere hoeveelheden. Heb hondje van 16 die slecht eet dus alles wat erin gaat is meegenomen en dat is zeker niet altijd barf. Maar sinds gisteren een puppy erbij, wordt kleine hond. Heb wel nog paar mensen om me heen om evt mee te delen. Omgeving Emmen, ZO Groningen.
Ik wil weer meer barf gaan geven. Tijd alleen KVV gegeven. Oude briard die wel KVV at maar geen barf. Doodle die alleen maar KVV at zolang er niet teveel orgaan in zat, alles wat groter was dan 1 bij 1 cm vrat meneer niet. Nu alleen nog Dieber maar die mag lang niet alles meer na een flinke alvleesklier ontsteking. Interesse in konijn, paard, wild
Hier ook barf en kvv. Helaas eet Yesco geen wild en heeft Mayla een slecht gebit. Bij een eendennek gaat ze al bijna liggen om te eten. Ik voer (helaas) voornamelijk kippenrug en kippennek. Van kvv kies ik dus andere diersoorten zoals geit en paard. Vis worden ze ook niet blij van...
Rotterdam.
Hi Jes,

Dat is lang geleden :) Ik voer ook nog steeds zelf samengesteld nrv.
Momenteel 3 honden. Aquillo bijna 16 kan nog aardig wat weg knagen al heb ik voor hem wat minder zwaar bot in zijn menu en knip ik het af en toe in kleinere stukjes. En naast hem heb ik na het overlijden van Estrella weer 2 jongere podencootjes erbij die zich ook als ware knaagmonsters hebben ontwikkeld :D

Ik heb zeker interesse als er een lijntje naar Den Haag komt.
Het zal verschillen in hoeveelheden konijnen zijn zo wie zo altijd welkom, maar ook andere diersoorten. Wordt steeds moeilijker om het betaalbaar te houden voor me ook om dat de kwaliteit die te koop is vaak te wensen over laat. Via via lukt het soms voor me om iets mee te laten liften met een paar andere rauwvoerders die elders uit Nederland halen zodat ik toch wel mooie dingen in de vriezer heb voor ze.
Altijd interesse ook in dingen die te drogen zijn want ook dat doe ik nog steeds.
Hier, buitengebied Vlagtwedde, ook weer interesse.
Ons Roemeens Herderinnetje vindt Barfen geweldig.
Nu eerst de overgenomen vriezerinhoud van een vriendin die geemigreerd is leegeten en dan opnieuw vullen maar!!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door