Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Hier, in Heerlen, ook interesse in konijn doos delen met iemand in de buurt kan ook als iemand 5 kilo wil ipv 10 kilo. Jammer dat eerdere lijntjes zijn weggevallen of opeens duurder zijn geworden waardoor ik het net zogoed in Brunssum kan afhalen bij een leverancier.
Succes om het rendabel te maken......zeker ook omdat de barfers verspreidt door het land zitten, maar als je de vervoerskosten op zelfde houdt als floris....en met lagere prijzen aanbiedt zal het een kans van slagen hebben. Wij in zuid holland hebben het geluk dat nikedog in de buurt zit, die regelmatig wild heeft voor schappelijker prijsjes dan ander aanbieders....nogmaals SUCCES
Yo! Wij barfen ook nog! Helaas wonen we niet helemaal op de route (al mag je altijd langskomen natuurlijk :P :biggrin2: ), maar we halen 1-2 keer per jaar een voorraad barf uit NL en Duitsland, en doen dus graag mee aan jouw ritjes. Eigenlijk is er weinig veranderd sinds de tijd dat we in Duitsland woonden, dus: alles op de route Deurne - Groningen is voor ons berijdbaar.

Die Vlaamse reuzen zien er alvast smakelijk uit. Heb je die vaker, of alleen na de kerst?

Groetjes!
Ik heb ook nog steeds interesse (vnl kvv), midden van het land (tussen Gorinchem, Den Bosch, Utrecht kom ik het wel halen als het interessant is). We hebben vroeger regelmatig in waardenburg afgesproken, das echt dichtbij voor mij :biggrin2:
Anne in Zweden schreef: ma 27 jan 2020, 17:16 Yo! Wij barfen ook nog! Helaas wonen we niet helemaal op de route (al mag je altijd langskomen natuurlijk :P :biggrin2: ), maar we halen 1-2 keer per jaar een voorraad barf uit NL en Duitsland, en doen dus graag mee aan jouw ritjes. Eigenlijk is er weinig veranderd sinds de tijd dat we in Duitsland woonden, dus: alles op de route Deurne - Groningen is voor ons berijdbaar.

Die Vlaamse reuzen zien er alvast smakelijk uit. Heb je die vaker, of alleen na de kerst?

Groetjes!
Hoi Anne,

Geen Hausneindorf meer? Zweden gaat een beetje lastig worden voor me LOL

De reuzen zijn helaas een eenmalige aanbieding.
1-2 keer per jaar, al bekend wanneer dit jaar?
Manon schreef: di 28 jan 2020, 09:43 Ik heb ook nog steeds interesse (vnl kvv), midden van het land (tussen Gorinchem, Den Bosch, Utrecht kom ik het wel halen als het interessant is). We hebben vroeger regelmatig in waardenburg afgesproken, das echt dichtbij voor mij :biggrin2:
Ja ik weet het nog, op weg naar training met een auto vol kvv of barf :)
KVV en Barf kan nog steeds hoor.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door