Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Ben sinds een week overgestapt naar alleen KVV; was er ff beetje klaar mee met elke 4 wk portioneren voor de hondjes, sorry :-\ .... is iets minder werk, de rollen kvv snijden... kijk het een jaartje aan of dit ook goed werkt voor ze, anders ga ik weer terug naar barf.....
Maar als je ook kvv doet, ben ik wel geïnteresseerd (weet niet zo snel of de prijs van kvv van Dogmeat en Naturis ook duurder zijn geworden de laatste tijd?!)......
CindyMayella schreef: vr 24 jan 2020, 15:21 Ben sinds een week overgestapt naar alleen KVV; was er ff beetje klaar mee met elke 4 wk portioneren voor de hondjes, sorry :-\ .... is iets minder werk, de rollen kvv snijden... kijk het een jaartje aan of dit ook goed werkt voor ze, anders ga ik weer terug naar barf.....
Maar als je ook kvv doet, ben ik wel geïnteresseerd (weet niet zo snel of de prijs van kvv van Dogmeat en Naturis ook duurder zijn geworden de laatste tijd?!)......
KVV is ook een mogelijkheid. Ik verkoop het zelf niet maar doe wel groepsbestellingen voor een leuke korting.
Stuur me maar even in PB waar je woont dan kijken we even verder.
Hier ook nog barf, woon om de hoek bij Inge en Bono dus Den Haag.
Ook hier de mening toegedaan dat de prijzen de pan uit rijzen, is echt niet gezellig meer. En wat dan erger is dat de kwaliteit zooooo slecht is geworden.

Inmiddels is hier qua honden ook wel het eea verandert. Bijna al mijn grote honden zijn overleden en we hebben bewust gekozen voor een maatje kleiner.
Hier wordt ook nog steeds gebarft. Wij wonen in Midden-Limburg (nabij Roermond) met 2 grote honden, dus we kunnen altijd wel wat gebruiken.

Dus hier ook interesse in goed spiervlees en orgaan, bij voorkeur van Wild. Maar ook interesse in Lama, tam konijn, paard. Complete vlaamse reuzen, daar kan ik zeker wel een 25 kg van gebruiken.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door