Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Complete Vlaamse reuzen.
Overgebleven van de kerst, zonder vacht en ingewanden.
Verpakt in dozen van ongeveer 10 kilo, 3,50 per kilo.

Interessant?
Bijlagen
IMG-20200122-WA0005.jpg
IMG-20200122-WA0005.jpg (152.07 KiB) 280 keer bekeken
IMG-20200122-WA0003.jpg
IMG-20200122-WA0003.jpg (158.8 KiB) 280 keer bekeken
Toevallig hadden we het laatst over jou :D tja, wildseizoen hè. Over die dozen met die fantastische hazenbouten :D :D en wat had je altijd mooie puntmutsjes en mooie konijnenniertjes :D :D Speciaal vanwege jouw aanbod heb ik indertijd een extra vrieskist bijgekocht ;D ;D Wat had je altijd mooi vlees :cool:

Maar nu, ik ben een paar jaar geleden naar Gelderland verhuisd. Mijn barfer van het eerste uur, Pike, is er helaas niet meer. Jakkie is inmiddels 14,5 en verdraagt geen bot meer. Een tijd geleden ging het op rauw helemaal niet meer en heeft hij een tijdje gestoomde winkelprak gehad, maar nu gelukkig sinds kort eet hij weer kvv zonder probleem. De jongste is inmiddels ook al bijna 12. Daar heb ik afgelopen jaar ook wat mee te stellen gehad en door schade en schande ben ik er achter gekomen dat hij op zijn "oude" dag geen kip meer verdraagt. Nu een tijdje bezig met een soort van elimineren, hij heeft alles in zijn leven wel gegeten dus het is gewoon een kwestie van trial and error. Het begint erop te lijken dat hij alle andere diersoorten nog steeds goed verdraagt en binnenkort heb ik ongetwijfeld weer genoeg variatie in soorten. Maar hij staat nu wel op kvv, en of hij nog naar barf teruggaat, ik weet het nog niet. Dus, voorlopig heb je aan mij niets. ;)
Wij hebben jaren met Astrid onze rottweiler gebarfd.
De laatste jaren ging dit niet meer omdat de vertering van botten niet meer optimaal was.
1.5 jaar geleden hebben we haar laten inslapen op 14.5 jarige leeftijd.
Nu hebben we weer een lieve rottweiler van 1.5 jaar(Zoey) .
Zoey heeft tot nu toe kvv gegeten met af en toe pens en kippennekken en iets van kip konijn spiervlees.
Dus we zijn weer volop met barf bezig.
Hier ook wel belangstelling.
pike schreef: do 23 jan 2020, 17:17 Toevallig hadden we het laatst over jou :D tja, wildseizoen hè. Over die dozen met die fantastische hazenbouten :D :D en wat had je altijd mooie puntmutsjes en mooie konijnenniertjes :D :D Speciaal vanwege jouw aanbod heb ik indertijd een extra vrieskist bijgekocht ;D ;D Wat had je altijd mooi vlees :cool:

Maar nu, ik ben een paar jaar geleden naar Gelderland verhuisd. Mijn barfer van het eerste uur, Pike, is er helaas niet meer. Jakkie is inmiddels 14,5 en verdraagt geen bot meer. Een tijd geleden ging het op rauw helemaal niet meer en heeft hij een tijdje gestoomde winkelprak gehad, maar nu gelukkig sinds kort eet hij weer kvv zonder probleem. De jongste is inmiddels ook al bijna 12. Daar heb ik afgelopen jaar ook wat mee te stellen gehad en door schade en schande ben ik er achter gekomen dat hij op zijn "oude" dag geen kip meer verdraagt. Nu een tijdje bezig met een soort van elimineren, hij heeft alles in zijn leven wel gegeten dus het is gewoon een kwestie van trial and error. Het begint erop te lijken dat hij alle andere diersoorten nog steeds goed verdraagt en binnenkort heb ik ongetwijfeld weer genoeg variatie in soorten. Maar hij staat nu wel op kvv, en of hij nog naar barf teruggaat, ik weet het nog niet. Dus, voorlopig heb je aan mij niets. ;)
Hey Pike,

Hahaha, Ja dat waren leuke tijden he :)
Helaas is er wel iets verandert sinds die tijd. Het is lastig om goede kwaliteit te vinden maar ik heb gelukkig goede adressen en een fantastische leverancier die me belt en voor me apart zet :)

Ach, van 3 naar 1 bij jullie. Hier van 3 naar 2 :(
Onze Gipsy is ruim 12 geworden en helaas al 1,5 jaar niet meer bij ons. Ik heb zelf met Ramses ook wat te stellen gehad.
Jeuk en allergie. Hij gaat nu super op de beperkte diersoorten die hij wel verdraagt en krijgt ook daarom ook wel kvv naast de Barf omdat hij helemaal geen gevogelte mag hebben en haas en konijn niet vaak te krijgen is.

KVV ritjes verzorg ik ook nog steeds ;)

Groetjes aan manlief
Laatst gewijzigd door Ramses1 op do 23 jan 2020, 21:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Lizzy schreef: do 23 jan 2020, 17:18 Wij voeren ook nog steeds zelf samengesteld. En altijd interesse in kwalitatief mooie karkassen, orgaan, vlees. Konijn vinden mijn honden niet te eten.
Konijn is juist jammie vinden ze hier, gekke spikkels heb je toch :)
Lonaa schreef: do 23 jan 2020, 19:32 Hoe groot zijn die Vlaamse Reuzen? En hoeveel harder is dat dan 'gewoon' konijn?
Op de foto ligt de reus op een pallet, dus groot!
Maar tam konijn en net zo hard als kleiner konijn. Er zit wel meer spiervlees aan :)
Spikkelneus schreef: vr 24 jan 2020, 08:21 Hier 7 barfende honden in het oosten van Brabant. De prijzen bij Dogmeat en dergelijke rijzen de pan uit, dus als het iets goedkoper kan, dan heel graag...!
Ik dacht dat het aan mij lag, dat alles zoveel duurder geworden was. :-X
Ik barf....of eigenlijk mijn hond Suki......vnl Wild voor 80% en 20% andere diersoorten......prijzen her en der online worden steeds hoger.....kwaliteit laat ook nog weleens te wensen over.....ben van Alphen a/d Rijn
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door