Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Ik ben een tijdje nauwelijks op BP geweest maar de oude kern kent me vast nog wel.

Steeds vaker krijg ik de vraag of ik nog Barf producten kan inkopen en lijntjes regel.
Ja dus, mijn honden eten nog steeds Barf.

Dit topic is bedoelt om te kijken of er nog genoeg interesse is voor betaalbare Barf om zo nu en dan een lijntje te regelen.
De vraag is : Wie Barft en nog? Is er interesse voor betaalbaar karkas, vlees, orgaan en vis?

Ik ben heel benieuwd!
ywa100 schreef: wo 22 jan 2020, 13:38 Belangstelling zeker, baal dat we SW niet meer met een groep kunnen bestellen.
Maar lijntje naar Zuid-Limburg zal moeilijk worden of niet betaalbaar :(
Groetjes,
Yvonne
Bij voldoende belangstelling zeker wel. Vandaar de interessepeiling. :)
Nou als het inderdaad betaalbaar is en interessante produkten heb ik wel belangstelling.
Kip bv is overal makkelijk aan te komen, dat haal ik hier, maar lam, geit en wild is moeilijk en laat je het thuis leveren vaak duur.
Groetjes
ywa100 schreef: wo 22 jan 2020, 13:49 Nou als het inderdaad betaalbaar is en interessante produkten heb ik wel belangstelling.
Kip bv is overal makkelijk aan te komen, dat haal ik hier, maar lam, geit en wild is moeilijk en laat je het thuis leveren vaak duur.
Groetjes
Lam, geit is geen probleem. Wild is net over maar misschien is er nog wel iets te krijgen. Waar denk je aan?
Tijd niet meer gezien Jess :'( .
Hier gaat alles z'n gangetje.
Norah is inmiddels 12,5 en mankeert nog niets (even afkloppen...)
We zitten weliswaar in het voor- en najaar in Spanje maar ik heb zeker weer interesse in je lijntjes.
En helemaal in orgaanvlees want dat is in het buitenland onbetaalbaar.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door