Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Voor augustus alvast een nieuw besteltopic.
De bestelling wordt weer aan huis bezorgd, met vaste vervoerskosten van €4,95. Alles wordt diepgevroren bezorgd.

Planning:
8 augustus: Noord-Holland, Zuid-Holland en omgeving Bergen op Zoom
9 augustus: Friesland, Groningen, Drenthe, omgeving Steenwijk, Emmeloord, Zwolle en Den Helder
10 augustus: Gelderland en Overijssel

16 augustus: Noord-Brabant, Utrecht en Flevoland
17 augustus: Limburg en België (Belgisch Limburg en Luik)

22 augustus: Antwerpen, West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, omgeving Brussel en Zeeland
23 augustus: Gelderland en Overijssel
24 augustus: Noord-Holland, Zuid-Holland en omgeving Bergen op Zoom

29 augustus: Noord-Brabant, Utrecht en Flevoland
30 augustus: Friesland, Groningen, Drenthe, omgeving Steenwijk, Emmeloord, Zwolle en Den Helder

De link naar het online bestelformulier:

http://www.florisvlees.nl

Groetjes
Laatst gewijzigd door Floris24 op ma 12 aug 2019, 12:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Aquillo schreef:Het valt me op dat bij een aantal barf producten geen gewichten meer worden genoemd >:( en al helemaal geen kg prijs. >:( Ik vindt dat misleidend en ondoorzichtig. Bij bestelling wil ik graag weten wat het gewicht is.

Hoi Aquillo,

Een klein aantal productjes zijn enkel per eenheid te bestellen bij de leverancier. Daar kan ik niets aan veranderen. Als je een vraag hebt over een of meerdere producten, kan je altijd een berichtje sturen. Dan vraag ik even na of ik het product mag wegen.

Groetjes
Floris24 schreef:Hoi Aquillo,

Een klein aantal productjes zijn enkel per eenheid te bestellen bij de leverancier. Daar kan ik niets aan veranderen. Als je een vraag hebt over een of meerdere producten, kan je altijd een berichtje sturen. Dan vraag ik even na of ik het product mag wegen.

Groetjes
Even mijn mening bij Floris ze website staat het uitstekend vermeld, en ja soms iets meer of minder dat gaat niet anders met Barf , dan moet je Kvv voeren dan weet je het exact hoeveel het weegt en kost
[quote="Aquillo"]Het valt me op dat bij een aantal barf producten geen gewichten meer worden genoemd >:( en al helemaal geen kg prijs. >:( Ik vindt dat misleidend en ondoorzichtig. Bij bestelling wil ik graag weten wat het gewicht is.[/quote
Laatst gewijzigd door kiara op za 20 jul 2019, 07:05, 1 keer totaal gewijzigd.
kiara schreef:Even mijn mening bij Floris ze website staat het uitstekend vermeld, en ja soms iets meer of minder dat gaat niet anders met Barf , dan moet je Kvv voeren dan weet je het exact hoeveel het weegt en kost
Dat jij die mening hebt dat mag.
Ik voer geen kvv vind dat onzinnig voor honden die gewoon tanden en knipkiezen hebben en kunnen bijten. :)
Mocht ik gemalen willen voeren dan maal ik dat liever zelf en dat nog veel groffer dan de kvv leveranciers kunnen leveren en weet ik wat er in zit.
Daarbij is het niet raar dat ik die vraag over producten zonder gewicht benoeming stel. Immers overal waar je iets koopt staat er een kg prijs. Dat dit iets is wat die leverancier van Floris niet doet. Oke.
Maar het is simpel ik koop niets als er geen kg prijs vermeld staat. Dat is openheid van zaken. ;)

Barfplaats wordt gesponsord door