Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Barfplaats
Gesponsord bericht

Mag weg.

Berichtdoor Barfplaats

*Remy* schreef:Hoi Remco, even 2 vragen.

Kan er dit weekend nog besteld worden voor Limburg (11 juli). En heb je n idee of Weert 's morgens of 's middags in je routeplanning gaat zetten ?
Hoi Remy,

Er kan nog besteld worden voor de ritten van volgende week. Ik heb op dit moment helaas nog geen tijdsindicatie. Ik ga maandag de route plannen. Mocht het in een bepaald dagdeel beter uitkomen, kan dat vermeld worden in de notitie van de bestelling. Dan probeer ik hier zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Groetjes
Floris24 schreef:Hoi Remy,

Er kan nog besteld worden voor de ritten van volgende week. Ik heb op dit moment helaas nog geen tijdsindicatie. Ik ga maandag de route plannen. Mocht het in een bepaald dagdeel beter uitkomen, kan dat vermeld worden in de notitie van de bestelling. Dan probeer ik hier zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Groetjes
Dank je !
kakocavi schreef:Hoi Remco,

Even voor een toekomstige bestelling: het gedroogd vlees, wat is de hardheid/stevigheid ervan? Jerky achtig of echt hard? Is het voor een wat grotere kat een beetje weg te krijgen denk jij?
Hoi Kakocavi,

Het gedroogde vlees is niet taai. Je kunt het eenvoudig in kleinere stukjes breken voor bijvoorbeeld trainers. Ook prima voor katten om weg te krijgen :)

Groetjes

Barfplaats wordt gesponsord door