Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Daphnederoon
#3309611
Ik wil ook graag in de Brabant groep (Waalwijk).

Even in het kort over mezelf. Ik ben Daphne de Roon, 26 jaar en woonachtig in Waalwijk waar ik werk als zelfstandigondernemer. Ik heb een Jack Russel genaamd Finn van 3, een HTK Kater genaamd Tarzan van 7, en een blauwe Rus/Noorse boskat kruising genaamd Rover en die is 1. Ik voer nu ongeveer 1,5 jaar vers en sinds een aantal maanden barf ik met het hele zooitje. Hond eet alles, katten zijn vrij kieskeurig (op het bot gebied) maar hopelijk gaat dat door verloop van tijd beter.
image.jpg
image.jpg (999.61 KiB) 12387 keer bekeken
image.jpg
image.jpg (1.14 MiB) 12387 keer bekeken
IMG_0116.JPG
IMG_0116.JPG (2.12 MiB) 12387 keer bekeken
Door hannabelgje
#3314501
Heutink schreef:Doet er hier roevallig nog iemand mee met Nadia's runderproducten of wil iemand dat toevallig nog maar is 10 kg teveel?
Ik zou best lippen willen, maar geen 10 kilo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door koowl
#3314830
Hoi,

Ik bestelde altijd via Stolk. Maar die leveren momenteel niet meer. Net besteld want de nood was hoog. Maar werd hierop gewezen. Hoe werken die lijntjes precies? :) ik doe graag mee, maar ik heb wel maar een kleine vriezer. Ik kan zo'n 20 kilo barf kwijt denk ik (naast de 10 rollen kvv in de vriezer haha) ik bestel voornamelijk bevleesd bot.

Ik woon in Helmond :)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3314833
hoi Koowl. Ik heb je toegevoegd aan het lijstje.
Als je mee wilt doen met een lijntje, dan kun je het beste de rubriek "Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats" in de gaten houden. Mochten de verpakkingen die daar aangeboden worden voor jou te groot zijn, kun je altijd vragen of er iemand met jou een verpakking wilt delen. In de lijst op pagina 1 kun je zien wie er bij jou in de buurt woont.
Als er iets onduidelijk is of je begrijpt het niet goed, dan kun je altijd gerust in het betreffende topic vragen stellen. ;)
Succes!
Door koowl
#3314879
Doranto schreef:hoi Koowl. Ik heb je toegevoegd aan het lijstje.
Als je mee wilt doen met een lijntje, dan kun je het beste de rubriek "Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats" in de gaten houden. Mochten de verpakkingen die daar aangeboden worden voor jou te groot zijn, kun je altijd vragen of er iemand met jou een verpakking wilt delen. In de lijst op pagina 1 kun je zien wie er bij jou in de buurt woont.
Als er iets onduidelijk is of je begrijpt het niet goed, dan kun je altijd gerust in het betreffende topic vragen stellen. ;)
Succes!
Topper, dank je wel! Ik ga het in de gaten houden. Er wordt dus groot ingekocht en wordt dit dan opgehaald door iedereen of wel gewoon gebracht in het algemeen?
Bestaat er ook een facebook groep van barfplaats? Daar zit ik net iets vaker op.. of een handige app voor het forum?

Groetjes en bedankt voor je antwoord,
Nicole.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3314889
koowl schreef:Topper, dank je wel! Ik ga het in de gaten houden. Er wordt dus groot ingekocht en wordt dit dan opgehaald door iedereen of wel gewoon gebracht in het algemeen?
Bestaat er ook een facebook groep van barfplaats? Daar zit ik net iets vaker op.. of een handige app voor het forum?

Groetjes en bedankt voor je antwoord,
Nicole.
De topics ontstaan doordat het voordeliger is om groot in te kopen. Iedereen die mee wil doen, kan dat dan in het topic aangeven. Soms gaat degene die het topic geopend heeft de bestelling zelf bij de leverancier ophalen en op de terugweg kunnen er dan, als diegene dat wil, stopplaatsen ingelast worden waar de medebestellers hun bestelling af kunnen halen.
Je kunt met de medebestellers ook afspreken dat iemand het daar ophaalt en weer een stuk jouw kant mee opneemt. Dat zijn dan de z.g. "lijntjes". Je kunt het natuurlijk ook zélf op gaan halen en vervolgens voor anderen uit jouw buurt de bestelling meebrengen. Jij bent dan zelf het "lijntje". In principe kan er vanalles worden afgesproken. Nee heb je, ja kun je krijgen ;)
Er is voor zover ik weet geen facebookgroep van barfplaats en ook geen speciale app.
Door Daphnederoon
#3316906
IVM het stoppen met het barfen heb ik over 2 kwartels, 1 kilo fazant, 1 kilo ree/hert en 1 kilo rund dit is allen gemalen. Dit mag op gehaald worden voor een gedroogd snackje voor de hond. Dit is in Waalwijk!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door