Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door doranto
#3229877
Dit topic is zoals de titel al luidt de plek waar je als Brabander je aan kunt melden als je graag samen met mensen uit jouw buurt een bestelling plaatst en / of een vervoerslijntje op wilt zetten.
Het is dan handig om te weten wie waar woont.

Spikkelneus >> Langenboom (Mill)

Cathelijn >> Heeswijk-Dinter - bij Oss - Den Bosch - Veghel
tt-tjes >> Veghel - Den Bosch - Oss - Uden
TamaraDBZ >> Uden
Akeyti >> Den Bosch

doranto >> Westelbeers (gem. Oirschot)
Hannabelgje >> Eindhoven
De Geijsjes >> Heeze

suzannest >> Hapert

Aprilsnow >> Beek en Donk

Chouka >> Lommel
kimlodewijks >> Lommel
Sady >> Lommel
theuveltje Wuustwezel

Bosliefje >> Gemonde - bij Boxtel

Suzanne >> Kaatsheuvel

faya >> Rijen

Sonja >> Breda

eelke >> Bergen op Zoom
Koekje >> Bergen op zoom

Pleuntje >> Roosendaal
Laatst gewijzigd door doranto op vr 26 mei 2023, 18:35, 46 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3229880
Per vandaag neem ik het oude verzamelgroep topic voor Noord-Brabant over.
Het oude topic wordt niet meer bijgehouden omdat TS niet meer op BP actief is.
Degene die zich op het oude topic hadden geabonneerd kunnen dit dus beter veranderen naar dit topic.
Ik heb de lijst van degene die zich hadden aangemeld overgenomen uit het oude topic. Omdat het echter al geruime tijd niet meer is bijgehouden, kan het zijn dat deze lijst niet meer actueel is. Als je even zou willen kijken en eventuele veranderingen door zou willen geven, dan kan ik dat aanpassen. ;)
Laatst gewijzigd door doranto op ma 04 jul 2016, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Aprilsnow
#3229881
Doranto schreef:Dit topic is zoals de titel al luidt de plek waar Brabanders zich aan kunnen melden als je graag samen met mensen uit jouw buurt een bestelling plaatst en / of een vervoerslijntje op wilt zetten.
Het is dan handig om te weten wie waar woont.
Odradaatje >> Beek en Donk
Sinds het nieuwe forum heb ik ook een nieuwe naam :cool: Aprilsnow woonplaats nog steeds Beek en Donk
Gebruikersavatar
Door doranto
#3230012
Wat vinden jullie van het idee om mensen die al langer dan een bepaalde periode niet meer op BP actief zijn geweest uit de lijst te verwijderen, zodat deze actueel blijft?
Welke tijd zou dan handig zijn om aan te houden? 2 jaar misschien?
Laat maar weten, dan zal ik er eens naar kijken als ik tijd heb.
Door Bosliefje
#3241866
Er is spiervlees van rund a 2,75 op te halen in Lelystad. Het gaat per 25 kilo, zie het topic van BENJI2008. Op te halen 23-9
Iemand uit Brabant interesse? Misschien kunnen we een lijntje deze kant op organiseren?
Door Nicole69
#3245827
Hoi, Hoi, Ik heb een bestelling geplaatst bij het topic van Orinake en ga dat 8 oktober in Eindhoven ophalen.

Jullie kunnen dus bestellen en ik kan het tot aan Sprang-Capelle/Waalwijk meenemen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door