Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Heutink
#3289150
Ik heb wel interesse maar het hangt er nogal vanaf voor wanneer ivm opslagruimte, helaas.
Oh ja en het afleverpunt natuurlijk.
ien schreef:Nog iemand hier interesse in de KVV van Ramses?
Ik heb vorige keer bij haar besteld maar omdat ik eerst wilde testen of het in de smaak viel, heb ik maar een doosje besteld. En dat is al weer op ::)

Als er genoeg interesse is, wil Ramses wel weer een bestelrondje doen voor Brabant.

Zie topic:
viewtopic.php?f=4&t=134550



29 Maart KVV ***VOL***
Berichtdoor Ramses1 » Zo 05 Mar 2017, 13:10
Op 29 Maart ga ik weer KVV halen : Noord-Holland, Flevoland, Drenthe, Groningen en Friesland.

Het is prachtige kvv, van mooi vlees zonder enige toevoegingen, Granen en Gluten vrij.
Verpakt in doosjes met 10 kilo worsten en kost 20,- per doosje. Er komt 3,- vvk bij ongeacht de hoeveelheid dozen die je bestelt.

Het gaat om :
Een complete kvv van Kalkoen, Lam, Geit, Rund, Eend : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Eendkarkas.
Een complete kvv van Kip, Lam, Geit, Rund, en Kalkoen : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Kipkarkas.

Voor mensen met honden die allergieën hebben kan er ook een enkelvoudige smaak of een mix van drie diersoorten bestelt worden.
Stuur dan even een PB
Door Ramses1
#3289410
Janneke schreef:Ja ik maar dat is wel afhankelijk van het afleverpunt.
Ik kan een paar stops maken, roep maar wat dan kijken we wat goed uitkomt voor iedereen.
Door Ramses1
#3289591
Brigitte schreef:Ik weet niet wanneer, maar een stopje bij Gorinchem; Waardenburg of Hellouw ;) zou fijn zijn!
Waardenburg, den Bosch (Rosmalen) gaat sowieso lukken omdat ik die weg terug naar boven zal nemen. Ik kan doorrijden naar Eindhoven.
Door Ramses1
#3292896
Stopplaatsen Utrecht, Waardenburg, Den Bosch (Rosmalen).
En alleen bij voldoende belangstelling Apeldoorn/Arnhem en Eindhoven.


Prachtige kvv van mooi vlees zonder enige toevoegingen, Granen en Gluten vrij.
Verpakt in doosjes met 10 kilo worsten en kost 20,- per doosje. Er komt 3,- vvk bij ongeacht de hoeveelheid dozen die je bestelt.

Het gaat om :
Een complete kvv van Kalkoen, Lam, Geit, Rund, Eend : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Eendkarkas.
Een complete kvv van Kip, Lam, Geit, Rund, en Kalkoen : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Kipkarkas.

Voor mensen met honden die allergieën hebben kan er ook een enkelvoudige smaak of een mix van drie diersoorten bestelt worden.
Stuur dan even een PB.
Door ien
#3293021
Ja! :D

ik wil graag

1 doos Een complete kvv van Kalkoen, Lam, Geit, Rund, Eend : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Eendkarkas.
2 dozen Een complete kvv van Kip, Lam, Geit, Rund, en Kalkoen : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Kipkarkas.

Omdat er nog geen datum bij staat, nog wel even onder voorbehoud dat ik dan kan
Door Ramses1
#3293074
ien schreef:Ja! :D

ik wil graag

1 doos Een complete kvv van Kalkoen, Lam, Geit, Rund, Eend : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Eendkarkas.
2 dozen Een complete kvv van Kip, Lam, Geit, Rund, en Kalkoen : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Kipkarkas.

Omdat er nog geen datum bij staat, nog wel even onder voorbehoud dat ik dan kan
Als je mee wilt bestellen dan graag even in het bestel topic :)
Door orinake
#3294267
viewtopic.php?f=4&t=134652


Laatste dagen om te bestellen.
Door verschuivingen is er in de bus voor EHV nog plek vrij gekomen.
Bestellen kan nog tot zaterdag.
Ik ben echter NIET thuis dit weekend, dus vragen moeten wachten tot maandagavond.
Ik weet niet of ik op wedstrijd met de laptop online kan.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door