Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Thea
#3422155
Hallo ik ben Thea.
Al 10 jaar lid op BP (Lees vooral ;) )
Ik woon in Zuid Holland en heb al 6 jaar een bedrijf in oa KVV.
Vanaf 11 April willen wij 1x per maand ook leveren in Noor-Brabant.
Zie het topic Bezorgronde 11 April Noord-Brabant.
Zij er vragen dan hoor ik het graag. ;)
Door Robert & Mirjan
#3424605
Hoi.

Zit er iemand in de buurt van Oosterhout?

Ik zou graag met iemands bestelling runderhart mee laten komen.
Lamshart zou ook mogen maar die drogen niet zo makkelijk toch of wel?

Ik hoor het graag of dat kan.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3436882
Hallo,

Lang niet aanwezig geweest, maar inmiddels tijdelijk woonachtig in Brabant omgeving Boxmeer, maar dringend op zoek naar bot/karkas voor Liza mijn bijna 15-jarige Bengaaltje.

Iemand tips waar ik eraan kan komen? Ik zou evt bij Aldi kippenpoten kunnen halen, maar liever karkassen. Mag niet al te hard meer zijn voor madammeke.

Michiel
Door Too
#3436944
Bij jou in de buurt zit Rebels petfood, als je haast hebt zou ik ze even bellen volgende week zijn ze nl gesloten
En natuurlijk Floris, Dogmeat etc met uitgebreid assortiment die regelmatig routes door het hele land rijden
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3446694
Ik heb na Liza's overlijden best nog het een en ander aan vlees over, onder andere hertenlever, kippenruggen en een zakje kippennekken. Iemand nog interesse? Dan ga ik precies wegen en inventariseren wat ik heb, anders gaat het gewoon weg denk ik.
Door Suzanne
#3446743
EliScooby schreef: di 05 jul 2022, 19:53 Ik heb na Liza's overlijden best nog het een en ander aan vlees over, onder andere hertenlever, kippenruggen en een zakje kippennekken. Iemand nog interesse? Dan ga ik precies wegen en inventariseren wat ik heb, anders gaat het gewoon weg denk ik.
Waar woon je?
Ik denk overigens ddat een asiel vers vlees niet gaat aannemen. zou ook niet handig zijn; ze hebben doorgaans geen idee wat ze ermee moeten ;-)

~Suzanne
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3446810
Ik woon in Oss.

Sady had via prive al aangegeven interesse te hebben en de 23e enigszins in de buurt te zijn. En asiel weet inderdaad waarschijnlijk niet wat ze ermee moeten.

Even geinventariseerd: 1750g kippennekken, 2kg kippenruggen van KB Raw, 3,5kg hertenlever en nog een paar kilo onbestemd wild vlees (geen zwijn maar eerder ganzen- of paardenvlees)
Gebruikersavatar
Door Sady
#3447494
De Hertenlever gaat naar mijn hondentrainer. Zij heeft een hond die alleen hert mag hebben. Ik zal een goed doel uitkiezen voor een donatie. Nogmaals bedankt!

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

Door -sanne
#3447623
Hoi hoi,
Ik ben op zoek naar eendagskuikens en kippennekken voor mijn Pixie Bob kittens maar geen idee waar ik die kan kopen in Breda (eo) ik heb maar weinig nodig dus via internet bestellen is niet zo handig..
alvast bedankt!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door