Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

#3217814
De afgelopen weken hebben we diverse klachten binnen gekregen van mensen die problemen hebben met het versturen van PB's. Ze komen niet aan bij de ontvanger. De afgelopen weken heeft Jeff het systeem uit den treure getest en gecontroleerd en er zijn geen fouten gevonden. Het klinkt zo lullig :biggrin2: , maar het lijkt er serieus op dat het bij jullie zelf mis gaat (bij diegene met problemen).

Dit is wat ik tot nu toe heb ontdekt dat fout gaat:

1) Het gaat in alle gevallen alleen mis bij het versturen van NIEUWE PB's (dus niet met het beantwoorden van bestaande PB's in de PB inbox).
2) Men kiest "bericht opstellen".
3) Men kiest optie "Zoek een lid".
4) Geeft de naam van de gebruiker in.
5) Klikt op "zoek".
6) En men selecteert "[ Selecteer ]" de juiste gebruiker.
7) En dan gaat het mis!!!!
8 ) De naam wordt toegevoegd aan het schermpje : "Ontvangers toevoegen". Dat ziet er goed uit, denk je dan.
9) Maar........, als je hier niet selecteert "toevoegen", wordt je PB niet verstuurt. Tenzij je twee maal de optie "verstuur" kiest (want het systeem selecteert na 1 keer op "verstuur" te hebben geklikt toch de gebruiker als ontvangers.

Probeer het maar eens uit :)

Als je een PB verstuurt denkt te hebben en deze staat niet "postbak UIT" of "verzonden berichten", dan heb je geen PB verstuurt en ontvangt de ander geen PB.

Mensen die ondanks bovenstaande nog steeds problemen ervaren met het versturen van PB's: stuur een email naar [email protected]. Maar, controleer eerst of je verstuurde PB in je Postvak UIT of verzonden berichten staat. Zo ja, geef aan mij door in welke van deze twee je PB staat. Als je overigens je PB delete voordat de ontvanger je PB gelezen heeft: zal de ontvanger geen PB meer krijgen maar wel een waarschuwingsbericht dat jij (de verzender) de PB hebt weggegooid. Geef me ook door aan wie je de PB hebt verstuurt. En het kan zijn dat ik om je inlog gegevens vraag.
#3454189
Thewolfpack schreef:hi,

Ik zie hem wel in postvak uit staan maar niet in verzonden items. Normaal (outlook) heb je dan niet verstuurd maar uit bovenstaande begrijp ik dat de PB dan wel verstuurd is?
Klopt, de pb is dan wel verstuurd, maar nog niet gelezen door de ontvanger.
Zodra hij daadwerkelijk geopend/gelezen is dan gaat hij bij jou naar het vakje verzonden toe.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door