Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

#3005510
S schreef: Verdorie, ik heb net een bestelling geplaatst. Volgende keer!

EDIT: Orinake, ik kan misschien toch nog wat plaats vrij maken. Waarvoor staat SW precies? En is het ook mogelijk om op te halen op de parking in Kruibeke?
Slagerij West (islamslagerij)
Kruibeke kan als je echt op tijd daar kan zijn (ik heb geen tijd om lang te wachten, moet tijdig thuis zijn voor de kindjes). Kruibeke is aan de achterzijde van het tankstation op de parking.
Gebruikersavatar
Door S
#3006166
Oké, thanks! Zou ik nog mee kunnen bestellen voor SW? Gaat om:
- geitenlever: 2,00
- geitenpens: 1,25
- geitensnippers: 2,75
- kalfshart: 2,00
- kalfshersenen: 3,00
- kalfssnippers: 3,50
- kip kk: 0,50 x 4
- lamsnier: 3,50
- lamspens: 1,25
- lamssnippers: 3,50
- magere rundersnijlingen: 3,50

En dan nog wat wild...

Als het nog kan, om hoe laat moeten we dan afspreken? Dan kan ik eerst eens kijken of dat gaat lukken ivm les in NL die dag.
#3008210
Wild kan nog besteld worden (heb nog een 90kg nodig en als ik een beetje pech heb dan gaat er een bestelling uit en heb ik nog 150kg nodig :s
Konijn nog een 115kg
SW zet ik voorlopig even een stop op. Ik heb gezien dat SW die dag nog een levering heeft dus ik wil de levering niet te groot maken om gebrek aan kwaliteit te vermijden :s
Gebruikersavatar
Door S
#3023848
Hey Orinake, ik zie nu pas je berichtje, sorry! Volgens mij is er iets misgelopen want ik had uiteindelijk toch niks besteld omdat er van de islamslagerij niets meer kon worden meegebracht tegen de tijd dat ik wilde bestellen (daar had je ook voor gewaarschuwd hoor, ik heb gewoon te lacht gewacht). Had je toch iets voor mij mee besteld dan? Laat het maar even weten hoor.
Gebruikersavatar
Door S
#3023976
Excuses, dat wist ik dus ècht niet anders was ik er zeker om gekomen! Maar ik ging er dus vanuit dat er niets besteld was omdat ik dat via de applicatie ook niet had gedaan. Jammer, nogmaals mijn excuses.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door