Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Lonaa
#2786557
saluki schreef: Gaat me niet lukken zoveel vlees versnijden, :-[ :-[ zaterdag coursing en daarna door naar Waalwijk feestje familie.
Week daarna wel
Als je zoveel vlees bij/op elkaar zet, dan is het zondag pas handelbaar, mits bevroren.
Door saluki
#2786612
zat wat te bedenken, kun jij erachter komen wat de afmetingen zijn van de dozen?? ik kan ze dan misschien ze de vriezer in gooien. En als het i.d.d diepgevroren is dan heb ik wel de tijd. Dus laat maar doorgaan, net wat Juul en jij zeggen Live is an adventure. Als er nog geit komt wil ik daar ook nog wat van. Ben niet zo vaak hier op b.pl mijn eigen compu heeft een roze scherm na een paar blauwe :throw:
Door r.ps01
#2786617
Hoi ilona

Graag wil ik ook meebestellen:
10kg gemalen pens    9 euro
5kg lipvlees                6.25
5 slokdarmen              2.50
5 kg paardemaaggemalen  5.00
5 kg paardespiervlees12.50
2 paardeluchtpijp        2
20 schapenoren          2
5 schapelong              3
4 kg lamsribben          7
Totaal: 49.25 als ik goed geteld heb
BVD en veel groetjes van Roos
Laatst gewijzigd door r.ps01 op wo 16 okt 2013, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lonaa
#2786643
Ik zal vragen om diepgevroren en de afmetingen van de dozen. NOrmaal was een week verder op zich geen probleem waren het niet dat ik dan de vrijdagnacht werk EN ik echt qua spiervlees omhoog zit. (Stomme Jonas eet geen paard)

Roos, ik zal je bestelling erbij zetten.

Voor anderen, morgen ga ik de bestellingen verzenden!
Door Lonaa
#2790245
Juul schreef: Kan er voor mij nog wat lamspens bij? Een stuk of 10?
Ik ga er een mailtje achteraan sturen.

Dat wilde ik sowieso doen, gezien ik sinds na mij bestelling niks meer gehoord heb. Dus ook geen bevestiging ofzo. :-\
Door Lonaa
#2791768
Ik heb niks meer gehoord.

Er zou vrijdag geleverd worden en 2 dagen daarvoor zouden we bericht krijgen. Dat is vandaag. Ik ga er vanuit dat het niet gebeurd.
Ook ik moet bestellen. Ik heb nog wel eea, maar vrij eenzijdig.

Wie heeft er de komende tijd nog een bestelling staan, ergens? Saluki, jij bij cactus-girl voor SW? En als je zegt dat je bijna niks meer hebt, wat heb je dan NU nodig? Misschien kan ik je ergens bij helpen.

Iemand een goed idee hoe/waar te bestellen? :-[
Door saluki
#2791804
Ik heb vlees, pens, hart, lever nodig. Alles op, heb alleen nog botwerk. :-X
Ik denk dat ze ook niet gaan leveren, anderen hebben dacht ik ook nog niets gehoord.
Laatst gewijzigd door saluki op di 22 okt 2013, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lonaa
#2791814
saluki schreef: Ik heb vlees, pens, hart, lever nodig. Alles op, heb alleen nog botwerk. :-X
Ik denk dat ze ook niet gaan leveren, anderen hebben dacht ik ook nog niets gehoord.
Pens heb ik ook op.
Ik heb binnen nu en een mand grofweg
15 kg orgaan
10 kg pens
30 kg vlees
30 kg vleesbot

nodig.

Saluki, bestel jij mee bij Slagerij West in December? Dan zou je, net als ik, bij Dego kunnen bestellen wat je tot die tijd nodig hebt.

Sam28 zou 5 november naar SW rijden en rond 20 okt. daar in het topic melding van maken. Heb haar een pb gestuurd, ruim een week geleden, ook nog geen reactie op gehad.

Verder heb ik met Lida S. afgesproken dat ze halverwege november bij mij kan komen leveren.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door