Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door noppes
#3002597
Ligaa ik bestel nog wel eens bij degomeat woon in enschede.nadeel is dat ze net vorige week zijn geweest haha.dus duurt nog 2 weekjes Ik ongeveer. Als je wilt mee bestellen dan hoor ik t wel
Gebruikersavatar
Door Ashena
#3003025
Beste mede vers voerder
Ik ga in week 43 (20 t/m 25 okt) weer bestellen bij Degomeat (naturis.nu) deze bestelling wordt dan vrijdag de 31e geleverd bij mij thuis in Zwolle.
I.v.m. de verzendkosten ben ik ook dit keer weer op zoek naar mensen die mee willen bestellen zodat we geen verzendkosten hoeven te betalen of iig kunnen delen.  Als je mee wilt doen, wil je dan even een mailtje doen naar mij ([email protected]) Je hoeft geen hele grote bestelling te hebben een kleintje kan ook prima juist door dat we met een groep bestellen.
Let wel op, ik heb geen extra vriezerruimte om alles te bewaren. Degomeat levert over het algemeen rond 10 a 11 uur en het blijft best lang nog bevroren.
Eind volgende week zal ik de details doorgeven hoe je besteld aan diegene die mee willen doen.
Gebruikersavatar
Door Ashena
#3007975
Even ter herinnering voor mensen in omgevind Zwolle:
Ik bestel aankomende week bij degomeat (levering 31 oktober)
Als er nog mensen zijn die mee willen bestellen kan dat , doe mij even een mailtje op ashena@ xs4all.nl  (ook kleine bestellingen mogen mee doen.)
Door Trisha89
#3022612
Hoi hoi, ik ben al tijdje lid, maar kom hier eigenlijk nooit. Maar zijn er mensen uit regio Almelo (vriezenveen) waar ik misschien lotgering mee kan bestellen? Mijn vriezers zijn niet groot, en moet elke week bestellen omdat we niet redden om 1x een grote bestelling te doen. Heb altijd lotgering gegeven, maar sinds vorig jaar krijgen ze Smuldier. Maar wil graag terug naar lotgering. Ben daar meer tevreden over, en is toch net iets goedkoper.
Het gaat om wekelijks evt 1 krat, en af en toe wat snacks.

Groetjes
Door Trisha89
#3032096
MarkK schreef: Geen die hoe up 2 date de lijst in het begin is (dus wie er nog actief is). Ik in ieder geval nu wel :) Woon in Westerhaar (-vriezeveensewijk).
Das dichtbij *vriezenveen*

Die begin lijst is van oktober 2013... Dus ook geen idee. Anders alvast een lijst maken met nieuwe mensen zodat die evt toegevoegd kan worden aan de begin post?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door