Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Levi
#2941631
Oh dat zou super zijn :) zou graag met je mee willen bestellen. Ik heb nog voor 3 weken genoeg. Dus zal voor 3 weken nog even een oplossing moeten vinden :P maar dat komt vast goed ;)  Ik stuur je een pb ;)
Gebruikersavatar
Door Boor
#2944027
Hallo Levi,
Ik woon in Kampen en bestel elke maand bij Degomeat. Volgende week vrijdag komt er weer een levering binnen. Als je wil mag je meebestellen.
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#2964249
Ik bestel rond midden augustus, als Dego weer 'open' gaat, bij Degomeat. Ik kom zelf aan ongeveer 60 euro, als je mee wil bestellen kan dat. We wonen in Vriezenveen (bij Almelo). Ik kan wel een paar kilo koud houden in de koelbox maar de vriezer zit dan vol dus graag op de leverdag ophalen. ;)
Gebruikersavatar
Door cheeta
#2969362
@MarjaV als jij weer besteld, mag ik dan mee bestellen? , ik woon ook in Zwolle maar als ik moet bestellen ben ik bijna meer kwijt aan verzend kosten dan aan producten.
Ik heb een kitten van 12 weken (mellow) en een poezin ( Soesie) van 13 jaar oud en sta op de wachtlijst voor een Hollandse Smous.
Gebruikersavatar
Door Ashena
#2971753
Ik meld mij ook even. Ook ik woon in zwolle en ik bestel elke 2 maand bij degomeat. over een maand bestel ik weer.
mensen zijn welkom mee te bestellen. ik zal precieze datum nog wel neer zetten tegen die tijd.
Gebruikersavatar
Door cheeta
#2976333
Ashena schreef: Ik heb je er eentje terug gedaan, er is iets mis gegaan waardoor ik hem kwijt ben :/
Ik maak straks even een nieuw pbtje voor je, ik kan de oorspronkelijke ook niet meer vinden
Gebruikersavatar
Door Ashena
#2978033
even een correctie
Ik bestel deze week weer bij Degomeat (naturis.nu) dat wordt volgende week vrijdag (29e)geleverd bij mij in Zwolle (wijk westenholte). Zijn er nog mensen die mee willen bestellen, dan kan dat, graag een berichtje dan via pb , voor zaterdag. ik heb geen extra vriezerruimte (niet veel iig) om het op te slaan dus het is wel van belang dat je het die dag op komt halen (meestal wordt er rond 10.00 geleverd)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door