Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door cactus-girl
#3065248
[quote="Nero"]
Zo kan ik ook weer wat terug doen  :).

Ik hoor dan graag nog wat de bestelling geworden is.
Ik heb trouwens ook een bestelling van Inna , wellicht kunnen jullie iets afspreken voor het laatste stukje dat scheelt ook weer.
[/quote]

Zal wel even overleggen. Tamar woont ook dichtbij.
Gebruikersavatar
Door Ashena
#3075554
Volgende week bestel ik weer bij Dogmeat (voorheen degomeat) dit word op 4 maart geleverd bij mij in Zwolle (wijk westenholte, vlakbij snelweg) Mochten er mensen zijn die mee willen bestellen, graag een mailtje op ashena@ xs4all.nl. Door met meerdere mensen te bestellen hebben we geen verzendkosten. Dit is voor mensen die maar weinig nodig hebben ideaal
Door Shanti en co
#3100582
Volgende week gaan wij bij dogmeat (degomeat) bestellen. Dat betekend dat het over 2 weken geleverd wordt, op vrijdag 1 mei waarschijnlijk.
Wij wonen in Hattem maar dat is zo dichtbij Overijssel dat ik het hier ook maar even neerzet, als iemand mee wil bestellen kan die een pb sturen.  :)
Gebruikersavatar
Door Kim85
#3116083
Anneliesdj.....zou ik bij jou een bestelling kunnen plaatsen, zag dat je in Ommen woonde. Scheelt mij weer reistijd. Wanneer wordt er überhaupt weer besteld?
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3163162
[quote="marit1989"]
Ik ga vandaag bestellen bij Degomeat. Iemand daar ook belang bij, ik woon in Dalfsen? En worden er nog weleens ergens anders spullen om te drogen besteld?
[/quote]
Ik bestel spul om te drogen voornamelijk mee met de lijntjes, de favorieten hier zijn: gedroogde long, luchtpijpen, orgaan (zoals hartjes), konijnenoren, runderoren, kleine visjes,huid, kiptipjes, etc etc..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Door Marjo89
#3324968
Goede morgen

Is er nog leven in dit topic ?

Ik woon samen met mijn vriendin*partner* in Losser
Met onze 2 grote honden, Ole een cane corso x border collie kruising
En tess nu 18 weken, kruising american pitbull terriër x border collie. kruising

Wij maken barf porties in bakjes. Elke avond eten ze er elk 1
en s ochtends KVV

gr marjolein
Door Maligator
#3420050
Ik schop dit topic even naar boven.... :)
Aangezien ik van KVV over wil stappen naar BARF en ik 3 mechelaars heb zou het misschien wel fijn zijn om weer samen met mensen te bestellen.
Of gebeurt dat eigenlijk niet meer?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door