Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door zhiva
Yora85 schreef: Als ik moet werken is er dan een Back-up die wil rijden?

Dat is afhankelijk of ik stieflief moet halen dat weekend.... En dat weet ik pas eind januari :-X
Door Dagmar S
Ik wil eventueel wel rijden, heb echter geen idee hoeveel geitjes in mijn auto passen (zou voor mij de eerste keer zijn).
Zou het dan willen ophalen in Steenwijk en via Heerenveen, Drachten naar Gerkesklooster rijden.
Eventueel zou ik nog naar Joure kunnen rijden, verder wordt mij te veel uit de richting.
Door Yora85
Dagmar S schreef: Ik wil eventueel wel rijden, heb echter geen idee hoeveel geitjes in mijn auto passen (zou voor mij de eerste keer zijn).
Zou het dan willen ophalen in Steenwijk en via Heerenveen, Drachten naar Gerkesklooster rijden.
Eventueel zou ik nog naar Joure kunnen rijden, verder wordt mij te veel uit de richting.
Oke ik denk dat we maar ff moeten horen hoeveel iedereen wil, en dan kan jij zeggen of het gaat passen.

@lisantjuh ze zijn zonder kop.
Door Dagmar S
Yora85 schreef: Oke ik denk dat we maar ff moeten horen hoeveel iedereen wil, en dan kan jij zeggen of het gaat passen.
Lijkt me een goed plan.
Zal de auto eens opmeten, dan maar proberen uit te rekenen hoeveel geitjes erin passen ;) ;D

Zal ik alvast in het topic aangeven dat ik rij en wat mee wil nemen?
Of heb ik dan straks ook geitjes op het dak vd auto liggen. ;)
Door Yora85
Dagmar S schreef: Lijkt me een goed plan.
Zal de auto eens opmeten, dan maar proberen uit te rekenen hoeveel geitjes erin passen ;) ;D

Zal ik alvast in het topic aangeven dat ik rij en wat mee wil nemen?
Of heb ik dan straks ook geitjes op het dak vd auto liggen. ;)

;D ;D ;D
Ik las dat de geitjes ongeveer 80 cm zijn, ze zijn pas een paar dagen oud.
Hoeveel wil jezelf ?
Door Dagmar S
Denk dat ik 8 geitjes wil hebben, meer wordt een beetje te veel voor de vriezer.

Heb de hele achterbank om ze te stallen, desnoods de bank inklappen, is er nog wat meer ruimte.
Zal morgen eens even goed kijken.  :)
Door Yora85
Oke 22 stuks dan is het nog even afhankelijk wat Kyradiesel en lisantjuh nodig hebben, denk dat het wel goed komt.wat voor auto heb je?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door