Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Kaela
Als de afstand voor jou te doen is, kan je haar een pb sturen of ze heeft en of je af kan komen halen. Anders is het wachten op een lijntje en naar een afhaalpunt toegaan.
Door Kaela
Miezelien schreef: Wij hebben wel interesse!
We wonen in Donkerbroek.
4 x de kleinste.

groetjes Ellen
Je mag dan zelf bestelling in het topic en aangeven dat het met mij mee mag. Dan krijg je ook op een gegeven moment betaalgegevens. Tegen de tijd dat er een tijdsplanning bekend is, zal ik me vervolgens weer melden met een planning voor mijn ritje.
Waar woon jij?
Door Irta
Ok prima, ik wacht nog even een dagje af of er nog meer belangstelling is. Heb jij ervaring met groepsbestellingen bij Degomeat? Heb daar nog nooit een groepsbestelling geplaatst namelijk ;D Zo niet geeft ook niet hoor, dan zoek ik het gewoon even uit ;)

Zou je wel alvast een lijstje willen maken wat je nodig hebt?
Door Miezelien
:-\ geen idee...... nog nooit een groepsbestelling geplaatst. Maar dat gaat vast goed komen.
Heb je genoeg ruimte om het bij jou te laten afleveren? Hier is ook (vries)ruimte genoeg in dien nodig.
Ik zal een lijstje maken!!!  :)
Door Irta
Ah mooi, nog meer animo  :)

We kunnen hier wel iets bewaren, hangt er vanaf hoeveel jullie nodig hebben :biggrin2: Zelf heb ik een behoorlijke bestelling iig. Ik moet straks weg en kijk vanavond even hoe dat zit met bestellen.
Door arnold
Ik heb maar 25 Kg. nodig.
Als het bij iemand binnen is kan ik het binnen een uur ophalen als dat nodig is dus daar zie ik geen probleem, van mijn kant in ieder geval.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door