Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Irta
In principe zeker wel, maar Makkinga komt mij beter uit als "afhaalplaats" om eerlijk te zijn dus miss dat Envie ook bijna weer moet bestellen? En ik kan niet eerder bestellen dan de 20e... Geld is helaas opperdepop ::)
Laatst gewijzigd door Irta op do 08 mei 2014, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door vanhaut
Mag ik ook mee doen ? Ik postte net zelf wat, maar zag nu dat er verzamel groep is.. Voor mij is het een half uurtje die kant op.. en ik ga nu en volgende week weer die richting op sowieso .. Wanneer was de planning om te bestellen en event. leveren ?

GA ik snel even op de site kijken.. Wilde eigenlijk DARF bestellen maar volgens mij is dit ook prima spul..
Door Irta
Ik heb net Envie ge-pb't of zij nou ook nog wat wil bestellen. Lijkt me dat we eerst haar reactie nog even af kunnen wachten maar wat mij betreft kunnen we dan wel bestellen. Of heb jij je bestelling nu al gedaan Alvero?

Edit: Ok, Envie is al voorzien, die besteld over een aantal weken pas weer.
Laatst gewijzigd door Irta op ma 26 mei 2014, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Alvero
Ik heb mijn vriezer vrijdag ook weer gevuld ... kon niet langer wachten.

Er is in deze regio helaas niet zoveel animo geloof ik om vlees gezamenlijk te bestellen ... zou mooi zijn om eens bij best4dogs te kunnen bestellen, scheelt een hoop geld.
Door Ronald
zhiva schreef: Ik wil eigenlijk ook weer een klein bestelling bij degomeat doen, maar ik zit in Sneek... En dat vinden de meesten te ver weg :'(
Tssss.....
Door lieky
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik ben angelique en heb een rottweiler die overgaat op vers.
Eerst alleen paard ivm dieet.
Ik woon ik harlingen en voor een mooie prijs wil ik zeker mee doe.
Ik heb ook al veel gelezen over sietie, maar kan niet zo goed info verder vinden mischien dat iemand mij kan helpen!!
groet angelique
Door Ronald
Welkom Angelique,

Sietie zit in Tytjerk

En er zijn vaak genoeg lijntjes in de provincie met allerlei leuke en lekkere soorten vlees. Voor de honden (en katten natuurlijk).
Door lieky
Ik zocht info over sietie. Waar ze bijv vandaan kwam. Ik las namelijk een aantal keer dat ze paardenvlees in de aanbieding had.
Weet alleen niet hoevaak, of wat de kosten zijn.

groetjes
angelique
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door