Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Alvero
Hallo,

Mijn naam is Alberdien en we wonen in Haulerwijk [grensgebied van de 3 noordelijke provincies].
We gaan onze pup Famke [bruine labrador van 12 weken] overzetten op kvv en zo nu en dan wat barf producten.
Graag doe ik mee aan groepsbestellingen. Zelf zit ik te denken aan de volgende merken kvv; degomeat, tammenga, kiezebrink en darf.
Door relmuisje
Ik woon ook in Friesland! In Grou vlakbij Leeuwarden samen met mijn 3 honden  , 2 katten en andere diersoorten.
Graag zou ik ook een groepsbestelling willen doen mocht iemand in de buurt wonen :).

Hoe werkt dit precies?
Laatst gewijzigd door relmuisje op vr 31 jan 2014, 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zhiva
Hoi relmuisje,

Kaela,hylos en ik doen nog wel eens groepsbestellingen. We doen dan gezamelijk een bestelling bij een leverancier (degomeat,lupa of een ander) en laten het bezorgen in Leeuwarden. Ik zelf kom uit Sneek dus zou het eventueel nog over Grou kunnen brengen  ;) Ik ben nu bezig om te kijken of we volgende week of de week erop een bestelling bij Lupa kunnen doen.
Mocht je daarin geïntresseerd zijn hoor ik het graag van je. (dat mag ook per PB natuurlijk)
Door sjuutje1969
Zhiva, :-[ solly... wist niet dat je uit Sneek kwam....
Dan is het niet handig inderdaad om samen te bestellen...

Alvero, dat kunnen we inderdaad wel eens doen!
Ik hoop nu eerst mee te kunnen bestellen met een loopje bij Lupa in Drachten (via voernatuurlijk forum).
Door zhiva
sjuutje1969 schreef: Zhiva, :-[ solly... wist niet dat je uit Sneek kwam....
Dan is het niet handig inderdaad om samen te bestellen...
Geeft toch niets. Je kunt ook niet alles weten toch? :)
Men vergeet nog wel eens dat van zuid-friesland naar noord-friesland ook een dik uur rijden is over alle B-wegen ;)
Door Meike en Daisy
Ik wil graag meebestellen! Je schrijft: "We doen dan gezamelijk een bestelling bij een leverancier (degomeat,lupa of een ander) en laten het bezorgen in Leeuwarden. " Waar laat je het bezorgen in Leeuwarden? Wij wonen ook in Leeuwarden, dus dat zou heel handig zijn. Het kan natuurlijk ook bij ons bezorgd worden, maar we hebben geen extra vriesruimte. Het maakt me niet zoveel uit waar er besteld wordt.
Door zhiva
Het wordt meestal bij 1 van de dames gebracht die in L'warden woont. Ik werk in L'warden dus kan na mijn werk het dan ophalen.
Ik heb nog niet gehoord of Hylos ook wil bestellen en eerlijk gezegd denk ik een beetje een ruimteprobleem te hebben op het moment. :-[
Van de week zal ik kijken of het praktischer ingericht kan worden en dan hoop ik volgende week meer te kunnen zeggen over een bestelling bij Lupa. Mijn slang moet namelijk prooidieren hebben dus heel erg lang duren zal het niet meer ;) Dan is het fijn als er meerdere bestellers zijn, des te eerder zit je op de €125.- om het gratis te laten bezorgen ;)

Is dat een optie voor iedereen? om het over 2 weken te doen?
Door Hylos
Er is hier net e.e.a. Binnengekomen en als ik denk aan al die geiten die er volgende week in moeten  :o
Xavi moet door eten deze week!

Kortom: ik heb echt geen ruimte!  :biggrin2:
Door zhiva
Ik blijf erbij, een mens kan nooit teveel vriezers hebben  :biggrin2:
Maar ik ken het probleem...
Heb vandaag eendKK binnengekregen. Mooi dat meneer dus ineens besloten heeft geen wild meer te eten  >:(
Fazant moet hij dus ook al niet meer en de HaasKK gaan we morgen dan maar proberen. Anders heb ik dus totaal 20 kg aan ruimtevreters liggen GRRR. Misschien moeders maar eens lief aankijken of daar wat geiten mogen logeren  ::)  Alhoewel ik zo'n voorgevoel heb dat ik ze dan echt wel van te voren moet portioneren en maar beter niet kan vertellen wat er in de zakken zit  :angel:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door