Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door zhiva
Diny schreef: Die geitjes lijken me eigenlijk ook wel wat! Is er iemand uit Friesland die ze ophaalt uit Steenwijk of begrijp ik dat nu weer niet goed?
Ja dat klopt Hylos rijdt voor friesland van steenwijk naar leeuwarden ;)
Door Hylos
Welkom, Diny! Ik rijd idd naar Steenwijk voor de geitjes en heb nu 4 mensen die geitjes besteld hebben.
Als je ook wat wilt bestellen kan dat mee hoor!
Dan is de kofferbak denk ik ook wel redelijk vol en ben je dus de laatste, want ik wil mn lease auto niet verder volstampen met bloedende geiten... aangezien ik ook spul voor klanten vervoer  :biggrin2:
Door Diny
Nou heel erg graag! Ik neem aan dat ik in het besteltopic dit moet aangeven en dat info krijg over de betaling? En hoeveel mogen er nog met je mee rijden? Ik dacht zelf aan 6 geitjes, past dat nog?
Door zhiva
Ja, je kan je bestelling doorgeven in het topic en dan erbij vermelden dat het meegaat met Hylos. Je krijgt dan een Prive Bericht (PB) met de betaalgegevens. Hylos moet zelf even antwoorden of ze nog 6 mee kan nemen, ik weet niet hoe groot de leasebak in kwestie is  ;)
Door zhiva
Is er iemand die 10kg hart/long van konijn met mij wil delen? €16.50 :2 = € 8,25  (topic van Michiel) Ik neem het dan mee als ik in deventer ben rond die datum.
Door Sigbrid
zhiva schreef: Is er iemand die 10kg hart/long van konijn met mij wil delen? €16.50 :2 = € 8,25 (topic van Michiel) Ik neem het dan mee als ik in deventer ben rond die datum.
Wil ik wel met je delen ! Als ik konijnorgaan bestel bij dego dan heb ik 2 setjes hart long en de rest nieren !
Door zhiva
Sigbrid schreef: Wil ik wel met je delen ! Als ik konijnorgaan bestel bij dego dan heb ik 2 setjes hart long en de rest nieren !
Fijn! Als ik van Deventer naar Sneek rijd kom ik over Emmeloord, is dat dichtbij genoeg voor jou?
Door Sigbrid
zhiva schreef: Fijn! Als ik van Deventer naar Sneek rijd kom ik over Emmeloord, is dat dichtbij genoeg voor jou?
Als je over toch over Emmeloord rijd :groupwave2:
Door Irta
Als er nog meer mensen geitjes willen kunnen die met mij mee. Heb nog ruimte zat ;)
Laatst gewijzigd door Irta op di 28 jan 2014, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Miezelien
HOi!!!

Wij wonen in Ooststellingwerf (Donkerbroek). Ik ben nieuw op barfplaats dus weet nog niet goed hoe het werkt...
komt vast goed  ;)
Ik heb een beauceron en een grote vriezer  :biggrin2:
dus samen bestellen doe ik graag aan mee!!!!
Door sjuutje1969
Wij (vriendin uit Friesche palen) wilden eigenlijk weer een keer bij Lupa bestellen. Normaliter bestel ik heel vaak bij Degomeat (eens in de 2 weken wel denk ik) maar wilden nu weer effe wat andere soorten doen.
Misschien kun je iets meebestellen?
Ik kom uit Wijnjewoude.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door